sreda, 7. november 2012

WOČ MET KITA 2 DEL


No en dan na sidru, k so nas obkrožal kiti, smo tud iz štiv ven dvigal take velike plastične vreče smeti, k so jih filipi pol gladko v morje zmetal. Sm prašala čemu, so rekl ukaz od čifa. Aja če je pa ukaz od čifa, pol je pa ok. Sploh se ne prašajo a je to ok al ne. Mene je pa srce tolk bolu, da mje šlo kr na jok. Okol nas tolk lepe živali in tolk velke, redke in ogrožene mi pa plastiko v morje. Pol pa sploh nism hotla od tega premišljevat, k bi še kšnga trešla. No k smo pa plul do Durbana smo bli pa tud baje tolk od obale, da smo lahka vse smeti (razen plastike) zmetal v morje. Itak mje spet zavrel, k sm prnesla vrečko smeti dol, pa so filipi kuj začel brskat po njej – je treba ločt. Sm rekla, da je že ločen pa da nej nč preveč ne gledajo mojih smeti. Kva jih fakin briga kva mam pa kva nimam. Itak sm jih pol kr sama čez bando zafukala, k so mi dvignl pritisk. Ko hijene so, najbl srečni, ko jih čif pošle ločvat smeti in lahk vse pogledajo, kdo je kva pojedu, pa kva je kdo mel, pa takle. Fouš pa pomoje tud tuolk, da se kr kadi, ko jim je pa kriv, da so tolk škrti.

Itak spet zvenim k en greenpeacovc, ampak, če mi to res ni všeč in se mi ne zdi prov, da gre vse čez bando. Ampak, če čif tko reče je pa ok. Enkrat sm mu tud zatežila, da bi lahk mel en zbiralnik za žarnce, je reku, da ga ma štromar. Ja valda, štromar pa isto vse v morje. Pač en butl iz Rusije, k pomoje še misle, da če smeti v Sibirijo peleš pol ne škodjo okolju..

Drgač sm pa že zdavni hotla napisat, da me naš asocialen štromči vsako jutro pozdrav z: kdje je kurčina, marš u pičko materino. Kar je iz myanmarskih ust slišat do fertika smešn. Sm mu rekla, da lahk bi me enkrat za spremembo pozdravu z Good morning, predn me ozmerja. No nasledn dan je blo pa tkole: Dobro jutro, marš u pičko materino. Itak sm umrla od smeha, k nism vedla, da zna tud kej lepga po slovensk povedat. Zna pa tolk kletvic, da se včasih prov čudm. Prav, da jih je ful pozabu, ampak, da se jih pol sprot spovne. Tko da smo iz Kje je kurčina in marš u p.m. napredval že tud v jebem ti rodbino, jebem ti oca i jebem ti sve po spisku. Za kar sm rabla ene 5 dni, da sm sploh dešifrirala. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar