torek, 20. november 2012

EUROPA HIR AJ EM! 27.-29.10.2012


Ob obali Portugalske sem delala še s sekondotam in sva eno noč opazvala kuko so dvigal iz ene barke pacienta v helikopter od Air Force-a, je bla sicer ta barka dost delč, ampak sva poslušala pa pogovor po VHFu. Tača je nad njimi krožu tud en avijon -  predvidevam da od obalne straže al pa SAR-a in sem si sam želella, da bi bla jest tud tm nek v zraku. To bi bla šele frajerka (če mi neb blo preveč slab, pa bi bla vsa skozlana :)).

No pred vstopom v Angleški kanal me pa čif obvesti, da do porta delam na palubi. Ni mi blo jasn zakva, k uzadno sm mela sam stražo ampak ni problema, tiste 2 dni. No da je vesele biu še večji so nam glih na vstopu crknil radarji. Haha, najbl prometn omočje v Evropi, mi pa brez radarjev, megla za znort, pa veter 8 buforjev, morje pa 7 (v prevodu 80 km/h na uro in valovi 6 metrov), dež in točno v centru ciklona. Super!
Prvi dan palube sva z noštromotam prala palubo s sladko vodo med tem ko naja je zalivu morje (nimam komentarja), popoldne sm pa delala notr. HB!
On se je pa itak sam, da se je dal, šou skrit. Popoldne smo štel hrano v špajzah in običajno bi blo to za 2, 3 ure dela, zdej smo bli pa v 45ih minutah konc, ker ni nč za štet. Andro se je hotu neki pametnga delat, da on pa vse ve, k je on prejšnji mesec sam inventuro delu (brez mene), pa ga nism jebala 5%, pol sm šla pa itak pucat, on se je pa sam jebu s tipkanjem.

No zadn dan palube pa zjutri ustanem in po oknu šklopota, kar nikol ne, tud če je ne vem kolk močn dež, ker je tolk debela šipa. Kako? Ja sevede, dež ni bil dež, ampak sodra. Faaaak. Mraz, veter, sodra, jest pa ven delat v teli naši super zimsko/dežni opremi k je vse prej k to. Sm že gruntala na medico pa komi sm se zbudla.. Nič, oblečem svojih 12 plasti in grem prot ven, k pove bosun, da delamo notr. Takrat se mi je pa res kamen odvalu od srca. K prej me je ornk stiskal. Poslov me je pucat konferenčno dvorano, k sm jo že prejšn dan spucala, ampak sem se uspešno delala še 2 ure da delam, pol sm šla pa namest kelnarja spucat še crew mess room. Itak se nism mogla skrit, če me je pa poslov na C deck pucat, kjer je kapitanova kabina. Filipa itak neb poslov gor, k se pol ne more skrit. No on si je pa tud uzel kr dan frej. Skriv čevle v kabino, kao da ga ni not, ampak k si potrku je pa odpru vrata. Ta pa je butl!
Popoldne sem še mal pucala pol sm se šla pa tud jest skrit, itak sm od 13-16h sam še jest delala, ostali pa po kabinah. Nima veze.

V  kanalu je licky – štromar – uspel popravt en radar tko, da je šlo za silo, predvidevam, da so crknli zarad vetra in leda. Itak pa ni mogu na »jambor« zlest k je preveč pihal. Ampak smo prežvel. Gutov so mel pa paniko na mostu skoz..

Za eno noč smo šli pred portom še na sidro, da smo počakal bohvekva pol pa že počas prot not. Zbudl so nas ob 6h, da smo pilotsko naštimal pol pa zajtrk in stand-by. Tokrat nism nč zabušavala ampak sm se prestavla pred slačilnco in tam brala in čakala na ostale, da me neb spet kdo zajebu al pa reku, da se skrivam. Evo vam sredinski prst!

Do priveza smo rabl pol skor 4h, k smo se premikal po polžje, vmes se je itak uscal enparkrat (vmes smo mogl itak it za brezveze praznt vodo iz podstavkov pod hidravliko, važn da se neki dela)! No pršl smo pol glih v moji gvardiji, tko da sm bla ob 4h konc. Vmes sm se še z angentom zmenila, da mi jutri prnese eno boco Jamesona, da nardim en welcome party za tercota, sej bi ga tud za čifa, sam nočem kuj narobnga vtisa nardit. S fitterjem – k se je končno potolažu – sva dans tud enga spila popoldne, tko da sva zdej mal pobotana. Sej je umiru zdej zgleda. No tanov čif zaenkrat zgleda kr ok, delč od tega da bi biu tolk zategnen  k taprejšn, še dobr, pa tud filipi k so že delal z njemu, pravjo, da je ok. Čeprov se pa z Rosovičem (barbo – k je nazaj pršov, navkljub temu, da je reku, da je »najgori brod u životu«) ne zastopta, baje.
Za tercota smo pa tud dobl mojga starga znanca iz študenta, s kermu smo skup požrl prenekater pomorski lonac :), tko, da mislem, da se bova kr zastopla :).
Aja, dans smo mogl postavt skalo oz. jo prpravt, če bo kdo hotu gor/dol pa so vsi pršl iz druge strani, k je laži dostop. No in ko smo jo postavlal je hotu bit Andro spet taglaven, obnaša se že ko da je oficir, če ne kr barba, ampak ga filipi niso jebal a ma ništa. Ne vem zdej mu je čist v glavo stopil k ga je barba neki priviligiru, sam kva k zdej pr temu barbi nau več tko, ker se temu jebe za vse, tko da tud če mu je Mlačič ker naroču, ga verjetn nau ganil. No mene pa že itak ne mara neki ful od kar ve, da kadim in pijem, tko da se ni za bat, da bi blo v prihodnje kej drgač, ampak name itak ne vpliva, ker z njemu skor nimam opravka.

Aja od našga kelnarja sm hotla še napisat. Je reku, da k se je uselu v kabino je pod kavčem najdu eno družinico ščurkov. No ta podatek vam pove kolk čist je biu naš prejšn kelnar in to človek k dela s hrano. No višek je pa bil k je tanov kelanr reku, da se je mogu po treh dneh stuširat, k se je kuhar že prtožvov nad nad vonjem. Haloooo! Sm rekla, da to je pa super, prav, da roke umiva ko dela s hrano, in da je to dost.. Svinjarija. Uglavnem vidte kašn mamo tle. Prav tud, da ker more po cele dneve pucat, da pol kabine pa ne.. Kovačeva kobila sistem...

Ni komentarjev:

Objavite komentar