sreda, 7. november 2012

LISTA, KVA HOČEM DO KONC ŽIVLENJA ŠE NARDIT/VIDET/POČET:


Opazvat kite – check √

Aja pa še ena info iz zakladnice hodeče enciklopedije (kukr me je enkrat poimenoval en radijski moderator, k sm za en kviz klicala, da naute rekl, da se sama tolk hvalm): ambra se imenuje kitji drek in je (biu) blazno dragocen. Sicer nimam pojma zakva se ga uporabla, ampak je ful redek in vredn ceugafuka. Itak sm gledala, če bi kšn prplavu okol barke, da obogatim čez noč, ampak 1. Itak ne vem kuko zgleda, 2. Ne vem kuko bi tiste 20, 30 kil ujela in iz vode potegnila, 3. Pa tud ne vem komu bi ga lahk sploh prodala, verjetn na bolhi ni povpraševanja po kitjem dreku :)?

No zadn dan na sidru me pa presenet čif, k je clo z mano govoru, in mi pove, da mam zvečer gvardijo na mostu. Sm ga prašala, če je prepričan, če je govoru z barbo, pa da mam kazen. Je reku, da ve, ampak, da mam gvardijo.  Ok, si mislem, kazen so mi skenslal. Res se prkažem na mostu ob 8h pa se hit zasmeji, ne nimaš na mostu ampak na palubi. Gledam ga čudn, sm rekla, kva nej bi pa delala, a obhode,  prav da ja. Hmm, rečem ok in grem. Tiste 4 ure sm pol nabirala kroge, brala trač revijo in gledala enga delfinčka, k se je okol barke podiu. Ne vem kuko, da sva sploh mela gvardijo na sidru, k je drgač nkol nimamao, verjetn je za vsem skupi kšn višji razlog. Men je prov, sicer sem misnla mal nadoknadt, pa mal dnevnik izpolnt in takle, ampak bo že cajt tud za to.

Nasledn dan sm dopoldne barvala ograjo. Barvat mi je zakon, sploh k lahk sama delam, pa se ne rabm ukvarjat z nobenim filipom in mi ta cajt ful hitr mine, k ful rada barvam in mam zraven cajt še mal premišljevat in sanjart. V bistvu to imenujem cajt zase. Polpoldne sem vidla, da se je začel dogajat, tko da smo mel ob 5ih že stand by in smo se začel premikat proti portu. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar