sreda, 7. november 2012

I ˂3 MAPUTO 21.9.2012


Po gvardiji hitr v mest. Tokrat me je pelu en foreman, k me je glih zagledu, k sm hodila prot busni, tko da mi ni blo treba čakat na bus. Super, razen, da sm pol spet 1h iskala bankomat, k bi mi hotu dat dnar. Tist od prejšnga dne me ni jebov 5%. Končno najdem Barclay's, kjer me že mašina pozdrav v angleščin, tko da se mi je kr zdel, da tle pa bo. Pol sm se sprehodila nazaj do tržnce, kjer sm nabavla par litrov mleka pa neki sadja, oreškov, mehčauc in podobno. Mleka nam spet primankuje, tko da je dobr met mal zaloge. Po šopingu sm pa rekla, da se bom ustavla še na piru pol pa nazaj na barko. Najdla sm eno največjih beznc, ampak pir je mrzu, velik 550 ml in cnej k v šoping centru. V centru je tamal 65 metikalov ($2), tle pa tavelk 55 metikalov ($1.80). Prjazni spet vsi razen enga pjančka za sosedno mizo (no pomoje bl zakajenc – k k sm not pršla je po travi smrdel za znort), k je spau za sosedno mizo k sm pršla mi je hotu neki najedat pol mi je pa še nakazu, če mu ga potegnem. Sm ga pa tko strupen pogledala, da se je sam opraviču pa spizdu. Bogami. 

Drgač je tle po Maputu ful uličnih prodajalcev, k prodajajo vse od očal, telefonov, sadja, indijskih oreškov do čevlov, pa tud uni so k ti jih spucajo, ampak niti en ni vsiljiv. Sm pa ke ti kšn namigne, če bi kej ampak noben ti ne teži, te ne vleče k seb al pa kej tatretga. V bistvu sm sama zunej pa se čist varno počutm. Itak pa skoz tolk grdo gledam, da mi noben ne upa težit. Pa ker tud filipa nimam nobenga sabo mislejo, da sm portugalka, pa zato dajo kr mir. K če bi vidl filipa, bi kuj poštekal,da sm iz barke, pol te pa kuj hočjo še mal bolj obrnt.

Rahlo pod gasom po dveh pivih sem se odravla čez cesto, kjer je biu izobešen znak za frizerja. Sm rekla, grem probat, če je odprt, pa da prašam kolk so kitke. Pravjo 200 metikalov, pa če je okej (itak so me nategnl, ampak to je $6). Tko da sm rekla, da je valda super. Not je bla ena k je govorila clo mal anglešk in prav, da je »plesalka«, pa če jest tud »plešem« zvečer. Sm rekla, da ne, da mam šiht ob 8h na barki. K sm jo prašala, če majo ke tle disko me itak ni več zastopla. Ampak mam občutek, da je ena od »prjatlc« prejšnga druzga makine :). Je bla pa taka visoka, postavna in glasna. Faca, mam rada ljudi, k se iz srca smejijo, k taki ti prov polepšajo dan.

$6 in 3.5 ure kasnej sm pa zgledala tkole:




Filipi so mi vsi fouš, k bi tud oni mel kitke, sam so preveč škrti, da bi šli ven. Haha.

S šopingom in pirom sm bla fertik že ob 14ih, sm misnla, da bom kmal na barki, da bom ceu popovne skypala, pa sm se vrnila šele ob 18h. Pa še to bi se kasnej, ker ni blo busa od nikoder, ampak k je šou glih en kombi, k ponavad pele oblasti in takle, pa sm ga zaštopala, da me je pelu do barke. Face so teli mozambičani, ni kej.

K sm pršla na barko, sm šla itak kuj na net, pa zaželela sm si kuj ene 4 glave, da bi se lahka z vsemi naekrat poskypala, ne da sm skakala od enga do druzga ko kura. Pa da bi mela saj en dan 24 ur na dan cajta, da bi blo za vse dost :). 


Ni komentarjev:

Objavite komentar