torek, 20. november 2012

FOODLESS ALI KAM SO ŠLE VSE PTICE? a.k.a NO GUTS NO GLORY 23.-25.10.2012


Prvo morm rečt, da se mi v podzavesti gutov že mal meša, no včasih tud zavestno. Ta mesec sm se že 3x zbudila zato, k sm se v sanjah tolk režala. To se mi že skor en let ni naredl. So redke take sanje, ampak fajne. Uzadno sta jih popestrila Slon in Sadež (I'm their biggest fan!), k sta mela neko impro ligo al kva. Prov naglas sm se režala, da me je kr metal po pojstl.. Svašta.

Uglavnem učer sm šla do barbe, če mi podpiše dnevnik. Je »prijazno« povedu, da je njegovga delovnga časa konc (kao dela sam do 17h, jest sm pršla pa ob 17.15) in da nej se oglasim drug dan zjutri ob 9h, a dobr ve, da delam do 4h zjutri. Ok, sm pač šla, pa je blo itak sam v mojo prednost, k sm bla itak še tolk zalimana, da me tud prestrašt al kva je biu njegov namen, ni mogu. Je reku tud, da nej prnesem delovn zvezek pokazat. Pol sm pa zanalšč prnesla ceu pok fasciklov, papirjov in projektov. Matr mu jebem. In pol se je začel zasliševanje pa podjebavanje, ampak sm na večino vprašanj vedla odgovore, tko da me ni mogu zjebat. Čeprov on bvi itak reku, da sm nesposobna, zabita in lena, ampak čist realno povedan si zaslužm oceno 3,5 od 5, tko da sm se vrnla v kabino prov nasmejana. Če primerjamo moje znanje z Androtam, se on lahk sam skrije. Ampak njemu itak ne bo treba na »preverjanje« znanja, ker sta od kar Andro špijonira zanga po barki, best frenda. Ja o tem špijoniranju nism prej pisala, ker je bil blog javen in nism hotla, da bi od njega baba tole brala, k pol bi bla jest v še večjimu dreku, al kuko se temu reče. V glavnem se ne pogovarjava že od Šri Lanke, k sm mu rekla, da je največja prpa in škrtica. K ni upal prašat barbe, k ga je vsak dan vidu (da mu je poročov) za bakso pira – da se mu slučajn nau zameru, pl je pa še reku, da tko bo saj $15 pršparov. Oh my god! A čez prejšnga sekondota je mel pa tolk za povedat, k si ni nkol naroču nič in nikol ni šel dol iz barke. Ja a ti si pa kej drgač pol? Nima veze. Mlačič je itak znan, da si zmeri izbere enga kadeta k pol špijonira zanga. Verjetn (po mojmu občutku) unga k se ga bl boji oz. ma manj hrbtenice pa se ga da laži upognt. :S Filipi tega ponavad kličejo captain's dog. Itak pa polovica telih filipov tle sam govori kolk majo jajc, a na konc jih mam še največ jest, k se čist lepo uradno obnašam do nadrejenih, sam pač nisem vsa ponižna, pa ne lezem v rit. Ukaze ubogam na besedo in to je to. Mi noben ne more rečt, da ne delam, ubogam al pa kej tatretjiga. Sam pasivka nism, to je to. Marija, če ste vsi tipi taki pred avtoriteto, se mi kr smilte. Kuko boste pol vi enkrat lahk avtoriteta? Itak so pa teli tle eni papki, k doma nimajo besede pol se pa lahk pod krinko nadrejenega izživljajo nad vsakomur in vsemi. Sistem mamže kr precej pogruntan, tko da ni frke. Sej smo se uzadno zezal, če bi poslov študenta psihologije za 6 mescov na barko, mi mel na konc materiala za 3 doktorske dizertacije ne sam diplomo. Barka, kva pa češ.

Kukrkol, dost psiholoških tem, če mal od hrane. Kukiju spet zmankuje vsega. Dans za kosilo je biu pomfri pa ena mini nogca od kure na človeka. Prav, da je blo polovico mesa, k smo ga dobil v Indiji je blo pokvarjenega in da ne ve kva nej sploh še skuha. Filipi bojo dobil za kosiu riž pa kozervo tune, k mu bo vsega zmankal. Jajc mamo še 30, pa 4 l mleka – za vso posadko, še za 2 dni. A ni super! Zato tud naslov foodless, k to je še ena nova beseda v našmu vokabularju.

Kar se pa tic tiče, če vam jih doma manjka nej povem, da so vse pr nas. Že 3 dni mamo ceuga fuka kanarčkov in taščic po palubi. Na srečo še živih, sam kolk cajta bojo pa še, pa vprašanje. No ne vem, če so tud res kanarčki, so rumeno zeleni rjavi pa skor ziher iz Portugalske ne iz Kanarskih, k so šele kasnej prletel. Vsake tolk najdemo na palubi kšnga ošvohnenga ptiča, k ga ni mogoče rešt, k so ponavad že tolk fertik, da tud jejo in pijejo ne več. Pol pa k poginejo jih pa jest v cunco zavijem, pa v morje, da majo spodobn pogreb. Ni glih vikinški, k mi gutov neb pustil kurt na palubi, ampak bolš k nč je pa že.

Ni komentarjev:

Objavite komentar