torek, 20. november 2012

SANTA CRUZ DE TENERIFE ALI PIT STOP 20.10.-23.10.2012


Vrgl smo sidro, k sm še spala, itak tud, če neb, neb šla na most k sm bla že uzadno ko smo bli tle, pa ni blo nč zanimivga. Začuda me niso zbudl za pilotsko naštimat. Popoldne sm spet brisala mast po palubi, že tretji dan zapored. Oz. sm se pol kr mal skrivala. Če bi bil kšn pilot na barki bi biu gutov na smrt zalublen vame ker sm na orto smrdela po kerozinu (ga uporablamo za brisanje masti). Poln kurac mam že te masti, ampak tko mam saj prilko se skrivat, če nč druzga. Vmes sm itak še po tlefonu čvekala. Jebemti skor 3 tedne brez signala je tud kruta. Bla sm tud na facebooku, kjer sm zvedla koga dobimo za tercota. Prej kukr pa ostali na barki, sej firma ne sporoči nč do tazadnga momenta, če pa že, pa barba noče povedat. Itak.

Zvečer mi sporoči en o.s. da mamo drug dan frej. Juhu! Tko da sm spila 4 pire s fitterjem in oilerjem in šla spat,k je biu fitter precej prkloplen, pa je neki hotu najedat, pa lubosumje al kva zganat, k sm prejšn dan spila en pir z enim drugim filipom. Halo, sm rekla, da nej se sam spoka s takilim, k nism jest njegova žena al pa kej, da se morm sam z nemu družt. Kr neki, k en otrok. Sm mu rekla, da so vsi filipi isto otročji, pa da nej ne bo tak, pa ni nč zalegl, je pol kuj drug dan najbl užaljen neki nazaj metov.. Idiot.

Kukrkol, sm misnla, da bomo končn posnel video drug dan pa mi je jutro pokvaru kuj čif, k je reku, kva me ni blo na most ponoč, na gvardijo. Sm rekla, če si dal pa frej. Ja frej od palube ne od gvardije, je reku. In kuko nej jest to vem, če ne pove nič. Niti bosun, k je kao moj šef ne pove nič. Pravila se pa itak skoz spreminjajo in kuko nej poj sploh sledim. Brezveze. Pol sm pa prespala cel dopoldne pa cel popoldne brala, pol sm šla pa ob 20ih na tercotovo gvardijo, da sm nardila še tiste 4 ure, da mi nau mogu noben nč rečt. No barbe še nism vidla od takrat, kot da njegove fuge še čakam, verjamem da brez tega ne bo šlo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar