torek, 20. november 2012

AFRIKA PART 2 27.- 29.9.2012


Uh, prvi dan, k mi je uspel spizdit sem šla v šoping mal pogledat. Pa glih čakam v vrsti za bankomat k se prkažeta našedva vrla filipinota (za ktera mam občutek – in to skoz bolj -  da sta še mal več k sam prjatla) in pravta, da se je en tetoviru za samo 60$. Sem rekla, ja valda, se grem pa še jest. Že v St. Peterburgu k sm šla s tercotam k si ga je hotu dat v en salon pogledat sm vidla enga k mje biu kuj všeč. Sm ga misnla že gor si ga dat pa ni blo cajta. Pridem v salon, počakam 20 min, tip mi ga zriše in že sem fertik v eni urci. Pol pa še po fasngo v špar kjer srečam glih sekiča in skupi skočva še na en pir in kavo in že pičim nazaj. Tiste 2 ure pred gvardijo sem misnla ponucat, da se poskajpam z možam in ženo pa ni blo od nobenga glasu. Pol sm šla pa za pol ure še dol ležt pa je blo to to.  Vmes k sm čakala na tatu sm pla pa glih sam »mal« pogledat v eno knigarno, kjer sm zapravla več kukr pa za tatu, k je bil 50 €. Pocen za znort.

Kukr kol večerna gvardija mi je že drugo noč kr hitr minila – v nasprotju z jutranjo, ker sem klepetala z enim delovodjo, k je bel in mlad, k teli črni nimajo pojma anglešk, govorijo več al mn sam zulu. Sej znajo anglešk, ampak jim je pod častjo, da bi jo govorl. Tle je rasizem itak ful izrazit, res te vsi postran gledajo. Sam, da je v obratno smer, črni do belih. V vsaki štacuni te itak tko grdo gledajo, k si bel, da se počutš k drek. Edina izjema so bli tm k sva bla s seki;em na piru, tm so bli še črni čist vljudni in prjazni. Kofi šop na nivoju morm rečt (mug & bean). Drgač so pa vsi po vrst zabiti in nesposobni. 2 pičke sta v štacuni, kjer sm zamenala keš, 15 min iskale kalkulator, da sta ga najdle na telefonu na konc in da sta lahk zračunale kolkrat je 60 x 10. Sej nism mogla verjet in to sta ble dve blagajničarke pa še to sta se pol zajebale pa sta mi hotle dat 700 randov, za kar bi bla gladko tih, če neb porajtale.. Nasledn dan k sm bla pr frizerju me je sprašvala od kje sem, sm rekla, da delam na ladji pa da smo sam 3 dni tle, je rekla, aha kje pa pol stanuješ?

No za nasledn dan sem se zmenla s taksistko, da me odpele do frizerke (ne v šoping center, k so 2x draži) in me je res pobrala pred šopingam, s tem, da me je pustila več k pol ure čakat k je mela glih še ene stranke (za biznis vse) in mi je pol še zaračunala 5$ za 300 m vožne. Prekleta pizda. Na konc k sm ji rekla, da nazaj bom šla pa že sama peš me je pa še na smrt prestrašla, da pondev je še ok, da ponoč pa ni za peš hodt. Super. Pr frizerju so me pustil čakat več kot 2 ure, tko da sm bla fertik šele mal čez 5 in sem sam gledala kuko gre sonce prot dol in molila nej bo hit konc, k drgač bo šla z mano do šopinga. Vmes k sm čakala sm šla pa enga pržgat in me ogovori ena Indijka, če grem lahko z njo v njeno štacuno, da ji napišem sms na telefon. Sm rekla, ja valda, komi čakam. V glav pa miljon scenarijev (Worst Case Scenario). Itak nism šla, ni da bi človk še dodatno tvegu, že tko sm bla čist posrana, k ni blo že več k eno uro nobenga belga tm sploh videt. Kukrkol, k sm bla fertik sm hit spizdla čez en prazen parking v šoping center. Tm so me pa črnci začel ogovarjat. Da mam baje tolk lepe kitke, pa da kje smjih nardila pa takle. Tko, da pol se mi je pa že mal kamen odvalu od srca. Štacune po šopingu so se že zapirale, tko da sm špla sam v poar po par litorv vina in mal fasnge pol pa nazaj na barko na net in na gvardijo..

Ni komentarjev:

Objavite komentar