sreda, 7. november 2012

OD MAPUTA DO RICHARD'S BAYA 26-27.9.2012

Zadn dan v Maputu sm cel popoldan brala knjigo, tko da sm jo zaklučla kmal po večerni gvardiji (beri ob 01.15 :)). Ob 4h so me pa že zbudl, je treba barko odvezat. Jojmene. Po armižu pa še 4h na palubi, da smo opral nadgradnjo k je bla črna namest bela. Preklet prah.

V tem času smo šli glih tud mem tistga placa k smo sidral uzadno in spet sm mela priliko opazvat kite. (Še kr fascinirana!). Zdej so se šele gonil (repi ven iz vode in to 20x zaporedoma). Nism čist ziher, k je blo dost preč, ampak en vmes se mi je zdel, da bi lahka bil orka (je bil dost stran od ostalih), ker je bil čist preveč bel za grbastga. Ampak kdo ve.. mrbit je bi pa grbasti albin ;). Popoldne me je itak zmankal za ene 3h pol sm pa spet brala do polnoči. Čist not! Ob 6.30 pa auf. Uh že dvigujemo sidro (pojma kdaj so ga vrgl) in pičimo za Richard's bay. Prštimamo poškaino in sprašujem, če je stand-by. Noben ne ve nič, filipi grejo v nadgradnjo, grem pa še jest. Pol pa spet od nobenga glasu in grem lepo brat do 8.30 k pride pilot in grem na palubo. Itak takoj pokasiram fuge od barbe, da sm taprva za ven pa tazadna za delat. Sm rekla, da če noben ne pove nič, da ni moja krivda. Prav, da mrbit se me pa izogibajo. Sm rekla, da mrbit pa res. Jebe se mi. Dokler se bojo o vsem filipi menil samo med sabo in ne bo noben povedu nič tud jest ne mislem nč delat. Itak tle na barki noben ne komunicira nič. Še barba pol stvari ne ve, k čif sploh ne govori. Dans sm slučajn mal dalši stavk mu rekla, pa me itak ni šteku. Pa vsi k  me poznaste veste, da moja angleščina ni glih slaba. Tko, da smo spet pr isti štoriji. Omejit angleščino na nedoločnike v sedanjiku pa mrbit gre kej skoz.

K smo se prvezal je bla itak moja gvardija, tko, da sm lepo ostala na palubi do 12h, se zmenla za prevoz ob 14h v mest, k ga pol nism mogla izkoristit, k se je emigracija prsmučala šele ob 16h. Sekič me je sprašvov, če bi šla z njemu ven, sem rekla, da lahk, pa je mu pol do pol 6ih deu, takrat je blo pa zame že prepozen, k sm mela ob 8h že gvardijo. Vmes smo itak dobil še net, tko da sm itak gor visela do tazadne sekunde. Sm še neki upala, da bo vleku tud na tel, da bom gor še med gvardijo pa ni blo nč kruha iz te moke.. Dans me tud že mal matra k ne spim dost zadne par dni, ampak vemo že vsi, da se v portih pač ne spi.
Za jutr se je pa tud že Whal(e)berto že prjavu za v mest, tko da enga, da šerava taksi že mam, če se nauta še enedva iz makine tud prštulila. Men je prov. Za zvečer se pa že širjo govorice, da se mo mogoče v Lidota odpravl. Enepar jih je šlo že dans ven v Seaman's club pa so po 3h urah pršli že konkretno potrjeni nazaj. Sploh kelnar, ta ga pomoje tud bl mal nese, al pa tolk uliva. Bomo vidl jutri! Jest pa tud že komi čakam, da grem razmigat moje stare kosti pa da se ga ubijem med drugimi ljudi. Ta brt ne delam od 4-8h tko, da bo tud na gvardijo mal laži pridt, k uzadno nism mogla nč, ampak takrat sm mela čifovo podporo. Zdej pa sam fuge. :(

Uh če nič druzga se je saj večer mal drgač zakluču kukr sm prčakvala. Lih fajn stuširana si nalijem tazadne 0,3 Jamesona pred spanjem k mi zazvoni telefon. Fitter čist pod gasom v ozadju pa kelnar neki blebeče. Sm šla pol ke spit tistga, pa še dva njihova Paradise-a. Se prav je biu na konc Jameson v Paradižu :), jest pa tud. Prjel me je itak ekstremno hitr, itak sm pa rabla mal sprostitve, to da smo se režal k pečeni mački, k sta bla tolk ošvohnena, do pol 2h k sm spizdila. Itak sm mogla še na net par stvari it počikirat pred spanjem, tko da je bla ura kuj pol 3h k sm šla spat. Dans pa itak glava še enkrat večja, ampak mam še cedevito, tko da je že skor dobr :).

SLOVARČEK:

PROVIERA – SPRING LINE, VRV K PRIDE DOL Z BARKE V SMERI PROTI SREDINI
MANIGA – GASILSKA CEV
VIRA - VLEČI
AREA – SPUŠČAJ

MAGANDAN UMAGA – DOBRO JUTRO PO FILIPINSKO
DAU MAGAGO – ZNORU BOM
MARAMI TUBI – VELIK VODE

Ni komentarjev:

Objavite komentar