četrtek, 27. september 2012

ZNANA DESTINACIJA IN MUHA MIMI 12.-14.9.2012


Hmmmm, do dans smo bli na sidru, smo zgleda predčasno štartal, ampak verjetn samo do sidrišča pred Maputom, kjer bomo počakal na privez, oz. tovor za nas. So potrdl tud, da gremo naprej v Richard's bay, tko da z dvema filipoma že planiramo kuko bomo šli v Lido pogledat. Pa se ga napit med ljudmi tko k se zagre! Juhu, jest mam pa v planu tud že šoping (cigarete v Maputu, k so pocen), vse ostalo pa v Richard's bayu, pa mogoče mi rata še na kšno pico al pa kitajca al pa mehiško, karkol od tega bi sedl, pa če na konc v Meku pristanem bom zadovolna.. Sam da bo sprememba od tele naše hrane.

No prejšn dan, je pa bosun prbiu, da morm pokazat več samoiniciative, pa da morm kej sama pogruntat. In to on, k nima jajc, da bi kermukol k je nad njemu kej sploh reku al pa vprašu. Reva, sej ne upa. Plus tega sm si pa misnla, zdele ste me 6 mescov učil kuko se ne sme razmišlat, zdej pa pač ne mislem. In delam sam to kar mi kdo reče, pa čist nč več. Boli me patka. Tko so hotl, zdej pa tko majo. No sej ne rečem, da bi za kej pametnga to prbiu, ampak za brezveze, k mu je glih taka beseda padla na pamet :).

No učer sm se pa tud mal podružla s fitterjem, sva popila tazadn liter vina, k ga je mel, pa mal počvekala. Tip je vsak dan, k smo bli na sidru šu zvečer lovit ribe in vsak večer jih je nalovu po ene par ajmarjov. Pravjo, da so ble dobre, smo jih mel že 2 dni za južno, sam jest jih nism probala, niso mi nekam okusne zgledale. So ble pa frišne. Mislem, da so ble skuše. Saj tko pravjo.

No še od muhe Mimi, mam že od kar smo pršl na sidro domačo žival. Je ful prjazna, je pršla not, k sm mela odprt okn, zdej pa noče ven. Taprve tri dni sm jo še poskušala ubit, pa je bla prehitra, pol sm jo hotla skoz vrata spodit, pa noče it, ni važn, tud če mam celo uro odprte, gre sam do vhoda. No zdej sm pa že obupala, da bi km šla, pa čakam, da crkne, sej mi bo pomoje kr mal hudo k bo :). Ne teži neki tko, da me sploh ne mot več. Me pozdrav k pridem skoz vrata, pol da pa mir. Je faca drgač, taka skulirana :). Jaja, sej vem: EXPIRED sem že!

Ni komentarjev:

Objavite komentar