četrtek, 27. september 2012

STREET BALL, SHE WROTE Φ=29°12,0 S; λ=034°03,2 7.9.2012


Jutranje delo na kuverti je šlo kr hitr mem. Bosun nas je poslov v cargo hold 1, da bi spraskal dol iz dna, kar je tovora ostal, ampak ker ga nč ni, nismo mel kej za počet. Pol smo pa sedel vsak na svojmu koncu, pet nas je blo. Vmes sm enmu zatežila, če me zmasira, pa me res je. Pol sta se pa dva lotla basket igrat. Sta naštimala en prazen ajmar na štenge, da je bil za koš, za žogo je bil pa en star valjček, trd od barve. Da crkneš, kašne mata to, k dva otroka/profesionalca. Zabijanje in vse to ;). Uglavnem smo se  valal po štivi tiste 4 ure, sploh k smo mogl met pokrovnce zaprte in smo mel osvetlitev samo z lučmi, tko da se itak ni nč vidl. Še dobr, da mam muzko zmeri sabo, da si prepevam in da mi zato kr mine.

No zvečer sva se pa s fiterjem dobila na enmu takratkemu, pol sva se prestavla v crew mess room, kjer se je začela fešta, ki se še vedno nadaljuje, sploh je vesele v bajt, ker je barba odpru bonded in so filipi končn pršli spet do viskija in pira. Kukrkol, sm spila še par pirov pol sm mogla pa na gvardijo. In zdej k sm tle mi itak sam po glav hod kuko bi se zmuznla za ene 20 min, da bi lahk še enga spila. Itak pomoje terco neb sploh porajtov, da me ni, k itak kr sam seb govori skoz neki. Haha, pa taka profesionalnost od mene. Če ni pjače me ne mot, ampak če je bi pa še zmeri kr mal pa še mal.. mrbit mi bo pa ratal mal udit, če ne prej pa ob 12h, k bom konc skočm še na kšnga ;), če bo še kdo pr živlen ;)

Uglavnem, dans so nam tud povedal, da gremo jutri na sidrišče pred Durbanom, čeprov tovora nimamo še nobenga zrihtanga, in da bomo tle gutov saj en teden če ne več. Očitno Brazlija odpade, oz. se bojo potrudl, da nam najdejo kje tle tovor. Kukr se govori, je v ladjarskem poslu taka kriza, da zdele bojo vzel kakršn kol tovor kjerkol, sam da ma barka zaposlitev, ker očitno je tud to zdej že težko dobit.. Pa tko smo se matral z barvanjem štiv na rozo, zdej pa najbolj, da dobimo kšn kolm, pa da bo ves del za brezveze. Welcome to my life!

No k sm glih zaklučla tole objavo, smo mel pa black out in je na most prletu barba, k me je uspešno zavohu po piru in mi dal do nadaljnega prepoved na most, oz. skenslu mi je gvardijo, in reku, da delam samo na palubi, tud v plovbi. Na most grem lahka sam po šihtu, če hočem, oz. če mam kej za prašat. Sam problem je v tem, k nimam koga prašat, k noben ne ve pol kurca, če pa že ve, pa noče povedat.. Kukrkol, ker me je poslov dol sm šla itak nazaj v crew mess na žurko, se tapru 5 min cmerala v enmu kotu (sicer mi ni čist jasn zakva, k mi ni nč hudga) pol sm se ga pa ubila do konca. Pela karaoke, kelnarja premagala v polaganju rok, pa zajebavala z ostalimi. Tko, da mje blo prov fletn. Vmes k sm cmizdala, me je še štromči potolažu, k mje pokazu »verbal warning«, k ga je on dobiu zato k je 3 dni hodu nabit k krava na šiht. Haha. Čist je asocialen drgač, sam k je pa treba kej pokazat, pa pokaže! Faca. No kukrkol se mi zdi traparija sploh ukvarjat s tem, očitno sm dobila barbo na slab dan, pa se je mogu spucat na enmu. Itak se mi zdi butast, da mi je dal tako kazen, zato k me je zavohu, sej neb rekla, da bi bla mrtu nažgana, pa da bi spala na mostu al pa kej tatretga, pa glede na to, da je Andro še par tednov nazaj vsak dan prsmrdu po piru na most, ampak taka je komanda in tko more bit. (Tole: ne razmišljaj, sam nared; mi gre že kr dobr od rok, se mi zdi). Kukrkol se mi pa ta »kazen« ne zdi nč hudga, od tercota se tko nam kej dost naučila. Knjige grem pa lahka študirat tud po šihtu. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar