četrtek, 6. september 2012

MUNDRA, INDIJA 13-15.8.2012


JEKO MOJ! VSE NAJLEPŠ, DA BI SE TI URESNIČLE VSE ŽELJE, K PA PRIDEM DAM PA TUD DIIIIRILOOOOO DOBIŠ!

Pršl smo po peti, se hitr prvezal in že so začel razkladat. Sej človk ne more svojim očem verjet, a je to Indija, al kva. Kukr se je hitr izkazal je to še en od privatnih portov (tale v lasti Indijca), kjer so mal bolj poostrena pravila, kot drugje. Sicer je še vedno dost kaosa, ker mamo nonstop na barki saj enih 40 ljudi, k itak kr spijo tle. Se mi reveži kr mal smiljo. So pa mal mn no kr dost mn vsiljivi k v Krishnapatnamu. Sicer so me slikal že ene parkrat, pa tud buljo me, sam dost manj, pol pa če rečem k ga pogledam: What? Pa reče nč, pa da mir. No pa tud za cigaret so me šele enkrat prašal. Dan ne omenjam, da tud smrdi nč. Je pa res, da smo ene 12km ven iz mesta, k je itak komi mal večja vas. Baje je populacija tm okol 15.000. To je k 15 Britofov skup :).

No drgač s map probala en srov datelj, k je kr uredu okusa, sam mal skup potegne, no pa tud zvija me še nč od njega, tko da je biu dober. Sicer, če se preh nism zastrupila, k smo mel tastarga kuharja, k je mel higieno v kuhni na višku, pol se tud zdej nam. Tanov kuhar se pa kr trud kuhat iz tistga mal hrane kukr jo še mamo. Speku je že 2x palačinke (sicer debele za kozlat, ampak do zdej sva jih z Androtam enkrat jedla, k sva jih sama spekla), pa peciu je tud že speku in to ne slabga. Čakamo sam še puding, ampak trenutno nimamo mleka (in sira in salame, in mesa in sadja in solate in jogurtov in namazov za na kruh in …..), tko da saj do Mumbaia nau nč, če ne še dl. No k tole pišem so me itak že 3x zmotil zato skoz (k ponavad) zgublam rdečo nit. Lahka pa povem, da sm že vidla 2 podgance (na srečo ne na barki) tko, da tle se pa pokaže taprava Indija. No krave so v portu prepovedane, tko da za to čakam še Mumbai. Sm pa že prebrala vodič (hvala Andrejka) tko, da že vem, kva hočem it pogledat. Z Androtam pa tud že kujeva načrt kuko se bova znebla sekondota, pa da va šla sama, k se nobenmu ne da še njega gledat. Pa da kej vidva, pa da kšnga spijeva. Aja, da povem, da so včasih pršl kr na barko krojači, k so ti v enmu dnevu zašil obleko (kakršno kol, od moderne do uradne) in to za mejhn dnar. Tko, da že itak 3 ni sanjam kašno svileno oz. satenasto bi rada mela. Kukr vem zuni ni problema dobit krojača, k bi ti v parih dneh zašil, sam k mi nikol ne vemo kolk dni bomo kje, pa če bi lahka šla še enkrat ven. Pol pa nočem riskirat. Zdej pa upam, da pride kšn na barko (in slučajn prnese vzorc taga blaga k ga mam v mislih sabo). Drgač sta nas pa dans zapustla 2 vojaka, tatret je pa z nami zdej k potnik, in ga sploh nikjer ni za videt (pomoje ma internet :)). Pol med plovbo mo bo itak dolgčas pa bo mrbit pršu kej na most pogledat. No pa še v Mombaju ne sme iz barke, tko da mu bo gutov res dolgčas, če nau neta.

Drgač mi je pa muka z Albancem delat, k tip itak misle, da je kr šef in je skoz neki pametn pa ukazuje. Jest ga pa ne jebem 5%. Če bi me prašu normaln, če mu pomagam pol neb blo problema, tko k pa ukaže, se pa delam, da ga sploh ne slišm. Obnaša se itak k oficir, a če bi biu res tolk brihten (kar ni dost glede na trenutne oficirje) bi šel nardit poročniške pa bi pol ukazvov. Zdej je pa lahk sam tih, ker on ni moj šef in mu bom vsakič k bo neki pametn jeb…mat…

No, kukrkol, zdele so me pa teli Indijci povabl na en chai pa na eno tobakovo smotko (ne ne mislem na čik, ampak prov taprav zrolan tobak). Močna je bla k svina, ampak ma čist drgačen okus k naši čiki. Skor podobn, k bi srobret kadiu. No chai je bil pa tud špica. Tak taprav darjeeling s cukrom in mlekom ka ga distribuirajo ven iz plastične vrečke, v plastične štamprlčke. Pol pa vse leti čez bando. Why I'm not surprised?

No največje presenečenje večera pa, da so me prašal, če bi mela kšne tele njihove smotke, sm rekla, da lahk za en dolar. Pa mi je en foreman prnesu kr 4 paketke, pa zastonj mi jih je dal! Sej niso bohve kva, ampak do konca pogodbe je še dolga, če jih nam skladila jih bom pa kje zamenala za kej druzga. Recimo sadje si želim! To pa je nepričakovana radodarnost. Ponavad sam hočjo neki od tebe. Zdej pa sem presenečena!

Slovarček indijskih besed:
TARBUČ – LUBENICA.
HARAR – DATLJI
KAKRI – INDIJSKI OREŠKI

Ni komentarjev:

Objavite komentar