četrtek, 6. september 2012

MUMBAI DAN 2 19.08.2012 / MEETING W/ MR. J. & CAPT. M. :)


Jasno kot beli dan so me zbudl ob pol 9h, da bomo barko premikal. Ponavad jo sam naprej al pa nazaj, zdej smo jo mogl pa še okol obrnt, tko da je blo itak dela za 2h namest za pol. Je treba vse štrike prestavt, gor navit, nazaj dol spustit, pa gangway prestavt na drugo stran pa prštimat. Sranje, ostal mje dobre pol ure pred gvardijo da se preoblečem, ker nas je itak namoču dež, pa da pojem južno. Zdej sm pa tolk sfukana, pa še čif me šetka, da sm mogla kr na ne viski, da mal moči dobim. Kava ne pomaga. Itak je pa ogabna k ni mleka. Vsi k so učer pršli, pa rekl, da bojo ne vem kva prnesl so itak zahinavl, tko da ni od nobenga nč. Dans so pa že itak novi biznismeni tle pa spet bi vsi neki prodal, pa srebro, pa zašit, pa svašta, pa spominke, pa… Ja spomin na kva nej pa mam, kuko že 3 dni po 4 ure spim al kva? Vroče itak k svina, da bi se pa zdej uscal, pa bi prekinl raztovarjanje to pa ne. Itak pa tole monsunsko deževje traja po 10 min, lih tolk da te namoč. Svinjarija!

Se opravičujem dragi bralci ampak dele k tole pišem sem tolk prstjena k sm tolk sfukana, da tud pisat več ne morem normaln. Če me pa še en praša, če mi kej zašije al pa proda, ga bom pa tud sam poslala nekam. Vsi so na barki itak prstjeni k je inšpekcija prla in se spet bojijo ne vem česa. Pa cela panika, če bi zrihtal barko tko k je treba, se neb blo treba česa bat. Če pa vsak sam na pol dela svoj šiht pol ni čudnga. Me prov zanima kolk napak bojo najdl, sploh pr tercotu in sekondotu. Sicer mata oba srečo, da sta šele en mesc tle, pa da sta prejšnja kva mela vse pošlihtan (kukr se je pač dal) in da jut to (zaenkrat) rešuje. Čez 2 mesca bosta sam še onadva odgovarjala. No sekondo je pa itak en svinakar, prov pujs, da večjiga ni. Ne vem kuko lahk ludje v taki svinariji žvijo. Sej barka je res kukr en študentsk dom, vse razpasen, pa ni mamice, da bi pospravlala za njimi. A pol je čudn, da bakule (ščurki) povsod lezejo. Sej nism jest neki ful natančna za pospravlat, sam glih umazane gate mi pa ne ležijo povsod, kjer mi z riti padejo. Svinakar. Itak pa že vsi tud vejo, da je največji lažnivc pod soncem, pa nakladač, da večiga ni. Obnaša se pa tud k največji otrok. Zanč je Androtu razložu na dolg in na širok kuko je v eni IGRCI on potopu ne vem kolk bark, pa kako se je uštuliv v en port, kukr da se je zares. Idiot. Terco pa tud že obupava na veliko, tko da sam čakamo al da ga barba dam pošle, al da gre sam od sebe. K teli papirji ga bojo ubil. Itak že jamra, če ma 5 kopij za nardit, kva da more 5 različnih papirjev zrihtat. To je 3 dni skup čist fertik. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar