četrtek, 6. september 2012

MUMBAI – ŠRI LANKA 21.-24.8.2012


Mat kurba, fotr pjanc otrok pa na ladji :). Sej se hecam. Je bl tkole: fotr doma (čist v športu), mat pa na barki, utapla čustva v alkoholu :). Sej ni tolk hudo, no. V bistvu se mam čist fletn. Mam vrhunsko službo v kteri uživam sto na uro, mam še bolše prjatle, k jih lahk zmeri k jih rabm pokličem, pa pojamrat, tko da za prtožvat se ni.

V glavnem smo štartal iz Mumbaia, k se mi je zdel prov civiliziran mest (čeprov so mel že cel tedn štalo s protesti ob koncu ramadana). Ampak ljudje so bli (razn unga seksomanijaka) kr prjazni. Nosil so mi chai, cajtnge, pa na konc mje ratal dobit tud sadje. Sicer so najmanjše banane pod soncem, ampak okusne, pa tud 3 kg bo za en cajt. Že čez dobr dan plovbe pa smo pršli do Galleta na Šri Lanki, kjer smo izkrcal še tazadnga vojaka in orožje. Iz ne vem kerih razlogov nismo mogl izkrcat orožja v Indiji, ampak glede na to, da je piratsko območje skori do Šri Lanke se nismo prtožval čez ekstra zaščito. Od delč sm vidla tud eno lepooo plačico in to je to. Do Colomba (isto Šri Lanka) smo pršli še isti večer, spet sm samo od delč vidla par lučk, k smo mel bunker kr na sidru. Gvardijo sm zato oddelala kr na palubi – reševanje križank in podobno. Spet sta me 2 sprašvala za tel. št. in ponujala svojo (iz sosedne barke), k je itak nism hotla niti dala. Še tega se mi manjka, da mi do nezavesti nabijajo eni x Šrilančani. Še tega s kermu sm enkrat delala ga ne morem še kr videt, kva šele, da bi hotla še kšnga spoznat :S. Večer oz. noč mi je absolutno polepšu sekondo, k je mogu zlest po vrveni lestvi (pru je hotu, da jest, pa sm ga poslala v k…, da je on oficir, k to on skoz poudarja, pa da nej on, itak pa pol ne upa nč nazaj rečt) in je 2 ure zbiru pogum, da se je lotu. Itak sm hit ugotovila, da ne zna in je zato rabu za tiste 5m 10 min, za gor pa 20. Itak se je skor jokat začel k je pršu gor. Revaboga. Čez 20 min me je pa poklicu na most, da naj ga nadomeščam, k mu je tolk slabo. Oooo bošček, a ni mamice, da bi te po trebuhu počohala. Zgleda je bla to edina rekreacija v parih letih, da mu je ratal slabo. V seb sm se pa kr režala pa govorila: BE A MAN!!, saj polovico taga frajerja, kukr se delaš da si, pa ni blo nč iz tega. No zanč k smo se odvezval, ga je pa tud barba napizdu k vola, ker je hotu vso krivdo, da so se štriki zafendlal znest nad timunjeri in o.s.i in se mu je tko tresu glas, da smo ga po postaji slišal, da se bo vsak cajt začel cmerat. Sej sm prasica zdele izpadla, ampak glede na to kašne je on men spucov, mu prov prvoščm.

Zadnč mu je reku barba, da nej mi da kej za delat, drgač me bo dal drugmu na gvardijo. Iz njegovih ust je blo pa tko slišat: Not pejt, tim dau poprake, če nauš nč delala te bo barba vrgu iz gvardije. Kukr, da sm jest kriva, da me je on poslov na krilo stat, pa da nism smela bit notr. NE ME JEBAT! A tip je pozabu, da je Andro tud na mostu in da ga vse sliš. Valda sva ga dobla, da se laže k pes, pa da kr neki grozi, k da bo kej dosegu s tem. Ala: če neb bla baba, bi te tko okol ušes in podobno. Halo, pa kok smo stari tle, da se tko obnaša. Nej me prklop, če me upa, da bom prjavla po nej se pa sam spoka, al pa ga bom tko v jajca nabasala, da mu nikol več nau stopu! Tko, da če mene prašate si prov zasluž fuge, sploh k ma tolk čez tercota za povedat, k res ni bohve kva oficir, ampak armiži (privez/odvez barke) mu grejo pa super od rok in jih na krmi nardimo 3x hitrejš k na premcu, kjer je on »šef«. Itak se pa vsakič skor požre od zavisti. Prov mu je, kva pa je tak usranc!


Ni komentarjev:

Objavite komentar