A
kvaaaa dogajaaaaa? Čist fakin nč. Vsak dan ista pašta. Clo metal nas je 2 dni,
tko da smo bl čudn spal, ampak se človk navad pa gre. Šiht+1 film+1 čaj=spat,
in to že četrti dan zapovrstjo. V Rotterdam pridemo z zamudo – nč novga. Vsi
smo se že veselil bondeda (pivo nam manjka, filipom pa viski) pa so nam
povedal, da ne bo nič iz tega. Hrano nam bojo dostavl teli nemci, k so delni
lastniki Splošne plovbe, majo posebi v
Rotterdamu catering in nimajo čez brezcarinske robe. Tist, k bi nam pa dostavu
le-to je pa druga »firma« - šipšandler – shipchandler – in se mu kao neb
splačal najemat prov barke in organizirat vsega za 500 $, za kulkr bi mi robe
naročl. Vezal se bomo na bojo zato bi rabu barko, da bi nam vse dostavu. Tko da
se bomo pač zmenil, pa da gremo vn nabavt čimveč, čimcnej do naslednga porta,
kjer pa upam bo bonded. Pomoje je tud barba proti bondedu, k ful ne prenese
čikov pa alkiča, čeprov po drug stran pa prav, da to so mala zadovoljstva, k
jih posadki morš dat, da je srečna, pa da z veselam dela. Mah do pira bomo že
pršli, so načini, čeprov nau tolk pocen kukr bi blo, če bi biu bonded. Sam zdej
se je zajebu še bl, k uni k bojo šli na obalo bojo valda rajš kupl žgano pjačo,
k je laži za nost, kukr celi platoji pira.. :) Itak sm pa že rekla, da smo kukr
otroc, k za rojstn dan dobijo čokolado pa sladkarije, pa vse kuj požrejo,
namest da bi pršparal še kej za drug tedn. No sam da pr ns je tko s pjačo, k je
jo je treba kuj vso spit, k jo pa ni, pa jo pač ni.. Boh ne dej, da bi kšn pir
ostau za po šihtu, da bi se človk mau zrelaksiru..
Zdej
nas neki pumpajo, da bi lahko v Rotterdamu ostal clo do 5 dni (no govori se tud
30 ur), tko da že vsi po malem upamo na obiske – no posebi mi2 z Androtam.
Govori se pa tud, da gremo pol za Ghent v Belgij, po staro železo in da mamo do
tam sam ene 8 ur plovbe, pa da tam ostanemo 5 dni.. V vse te pravlce noben več
kej dost ne verjame (čeprov potihem upamo, da se uresničjo) dokler ne dobimo
vsega črno na belem.. So nam pa dans tud zaprl vodo v pralnih strojih, tko da
ene 3 dni nau nč s pranjem cunj, še dobr, da sm učeri (še predn so razglasil)
vse oprala, pa da mam zdej rešen do po Rotterdamu, ko nam bojo spet dovolil
oprat, ne vem kuko bojo to filipi prenesl, k naujo mogl tut vsak dan oprat.
HAHA!!
Na
vrhu je:
-
MAMASAN (sej ne no, se hecam)
NAJBOLJ
POMEMBNI OSEBI NA BARKI:
Captain
– Barba – Kapatan (A&A vidva že vesta, zakva kapatan), čeprov jo naš nima
:)
Chief
Engineer – Kapo –Upravitelj stroja- Kao šef makine, včasih so mel tud prvega
častnika, pa je bil kapo nad njim, zdej je to vse skup združeno v eno osebo
PALUBNI
ČASTNIKI:
Chief
Mate – Prvi častnik
Second
Mate – Sekondo – Drugi častnik
Third
Mate – Terco – Tretji častnik
Apprentice
Mate – Deck cadet – Andro in jest (v bistvu midva nisva nč, ampak sm paševa)
Bosun
– Noštromo – Vodja posadke, oziroma šef ljudi, k delajo na palubi
A.B.
– Able Seaman – Timunjer – oziroma človek, ki dela na palubi, razn ko je barka
na manevru, takrat krmil barko, a.b. pomeni tud »mornar z izkušnjami« in
certifikatom za krmarja
O.S.
– Ordinary Seaman – običajen mornar – dela na palubi (o.s., a.b., in kadeti
delajo vsi ista dela, s tem da se midva šolava in nisva odgovorna za nič, in da
delava (na srečo) sam polovičn čas na palubi, no ko bo treba na hitrco spucat
štive bova po cele dneve na palubi.
ČASTNIKI
STROJA:
Second
Engineer – Drugi mekanist – Meho
Third
Engineer – tud Meho
Forth
Engineer – tud Meho :)
Wiper
– Brisalec – Čistač
Ni komentarjev:
Objavite komentar