ponedeljek, 7. maj 2012

PLOVI, PLOVI, PLOVI MALA BARKA, A NA BARCI ČIRIBIRIBELA MALA 10.-15.4.2012

A kvaaaa dogajaaaaa? Čist fakin nč. Vsak dan ista pašta. Clo metal nas je 2 dni, tko da smo bl čudn spal, ampak se človk navad pa gre. Šiht+1 film+1 čaj=spat, in to že četrti dan zapovrstjo. V Rotterdam pridemo z zamudo – nč novga. Vsi smo se že veselil bondeda (pivo nam manjka, filipom pa viski) pa so nam povedal, da ne bo nič iz tega. Hrano nam bojo dostavl teli nemci, k so delni lastniki Splošne plovbe,  majo posebi v Rotterdamu catering in nimajo čez brezcarinske robe. Tist, k bi nam pa dostavu le-to je pa druga »firma« - šipšandler – shipchandler – in se mu kao neb splačal najemat prov barke in organizirat vsega za 500 $, za kulkr bi mi robe naročl. Vezal se bomo na bojo zato bi rabu barko, da bi nam vse dostavu. Tko da se bomo pač zmenil, pa da gremo vn nabavt čimveč, čimcnej do naslednga porta, kjer pa upam bo bonded. Pomoje je tud barba proti bondedu, k ful ne prenese čikov pa alkiča, čeprov po drug stran pa prav, da to so mala zadovoljstva, k jih posadki morš dat, da je srečna, pa da z veselam dela. Mah do pira bomo že pršli, so načini, čeprov nau tolk pocen kukr bi blo, če bi biu bonded. Sam zdej se je zajebu še bl, k uni k bojo šli na obalo bojo valda rajš kupl žgano pjačo, k je laži za nost, kukr celi platoji pira.. :) Itak sm pa že rekla, da smo kukr otroc, k za rojstn dan dobijo čokolado pa sladkarije, pa vse kuj požrejo, namest da bi pršparal še kej za drug tedn. No sam da pr ns je tko s pjačo, k je jo je treba kuj vso spit, k jo pa ni, pa jo pač ni.. Boh ne dej, da bi kšn pir ostau za po šihtu, da bi se človk mau zrelaksiru..
Zdej nas neki pumpajo, da bi lahko v Rotterdamu ostal clo do 5 dni (no govori se tud 30 ur), tko da že vsi po malem upamo na obiske – no posebi mi2 z Androtam. Govori se pa tud, da gremo pol za Ghent v Belgij, po staro železo in da mamo do tam sam ene 8 ur plovbe, pa da tam ostanemo 5 dni.. V vse te pravlce noben več kej dost ne verjame (čeprov potihem upamo, da se uresničjo) dokler ne dobimo vsega črno na belem.. So nam pa dans tud zaprl vodo v pralnih strojih, tko da ene 3 dni nau nč s pranjem cunj, še dobr, da sm učeri (še predn so razglasil) vse oprala, pa da mam zdej rešen do po Rotterdamu, ko nam bojo spet dovolil oprat, ne vem kuko bojo to filipi prenesl, k naujo mogl tut vsak dan oprat. HAHA!!


No da še napišem ladijsko hierarhijo, da si bote laži predstavljal kdo je komu šef:

Na vrhu je:
- MAMASAN (sej ne no, se hecam)

NAJBOLJ POMEMBNI OSEBI NA BARKI:
Captain – Barba – Kapatan (A&A vidva že vesta, zakva kapatan), čeprov jo naš nima :)
Chief Engineer – Kapo –Upravitelj stroja- Kao šef makine, včasih so mel tud prvega častnika, pa je bil kapo nad njim, zdej je to vse skup združeno v eno osebo

PALUBNI ČASTNIKI:
Chief Mate – Prvi častnik
Second Mate – Sekondo – Drugi častnik
Third Mate – Terco – Tretji častnik
Apprentice Mate – Deck cadet – Andro in jest (v bistvu midva nisva nč, ampak sm paševa)
Bosun – Noštromo – Vodja posadke, oziroma šef ljudi, k delajo na palubi
A.B. – Able Seaman – Timunjer – oziroma človek, ki dela na palubi, razn ko je barka na manevru, takrat krmil barko, a.b. pomeni tud »mornar z izkušnjami« in certifikatom za krmarja
O.S. – Ordinary Seaman – običajen mornar – dela na palubi (o.s., a.b., in kadeti delajo vsi ista dela, s tem da se midva šolava in nisva odgovorna za nič, in da delava (na srečo) sam polovičn čas na palubi, no ko bo treba na hitrco spucat štive bova po cele dneve na palubi.

ČASTNIKI STROJA:
Second Engineer – Drugi mekanist – Meho
Third Engineer – tud Meho
Forth Engineer – tud Meho :)
Wiper – Brisalec – Čistač
Oiler – Podmazovalec – Mazač – nimam pojma kva delata tedva



Ni komentarjev:

Objavite komentar