ponedeljek, 7. maj 2012

MED PLOVBO.. 29.,30.3.2012

Učeri sm prvič zares šofirala barko. Sm stala za krmilom in jo (nenamerno) vozila cikcak. Naravnost mi še ne gre :). No 10 min, pol smo preklopl nazaj na avtopilota. Je čist polna tovora in jo je res težko vozt, k se ful počas odziva, sej pol k se odzove pa kr leti. Baba, kva pa druzga.. Smešn bi blo, če neb blo zravn sekondota, pa sm se nazaj držala :S.
Zares mi postaja težko delat z njim, ampak ni hudič, da nam zdržala, mam poj saj ceu popovne frej! Itak pa čez dobre dva mesca gre :).
Mamo pa drgač vsak jutr k pridemo na palubo pozdrav od letečih ribic, ne štekam zakva jih vidmo sam zjutri, k da je morje popoldne kej drugačen? Sm pa dans dopoldne barvala z rumeno barvo vse površine, k so včasih ble rumene, pa zdej niso več najbol, in mi je blo super! (No to sem počela še naslednih 10 dni, in mi je blo še vedno super!)
Pa spet sm timunjerala barko (krmilo-timun-timunjerat) in mi je šlo že mal bolš, razen čist na konc sm zafukala in smo jo poslala za 10 stopinj iz kurza, opa :S :) !

Zvečer sva si pa z Androtam postavla na open decku pred mojo kabin piknik plac. Dve klopce, kava, pirček, muzika, za ozadje pa hrup ventilacije. Po 8. so se nama prdružl še trije filipi in čif, tko da smo se lušno zabavali do zgodnjih jutranjih ur – beri do 12.30 :). Eni majo pač gvardijo ob 4h, eni pa začnemo šele ob 8h. Pa še to mi je blo težko ustat, sej sm mela bučo veliko k sod. Sm se pa končn spovnla uzet mp3 player sabo na palubo, tko da so mi dopoldanske urice minile kot za šalo.




Ni komentarjev:

Objavite komentar