ponedeljek, 7. maj 2012

G'BYE AFRICA / MAMASAN NA POTI 25-28.3.2012

Spala sm še mal za nazaj k smo bli glih frej. Skuhala sm čist tapravo govejo župco z domačo ribano kašo, k jo je zribov Andro, nardila sm še blekce za naslednič. Ostrigla na ameriškega vojaka našga 2. strojnika Vladija, pr nemu dobila tud enepar viskijev. In k bo šou v Rotterdamu domu mi bo zapustu tud »rožo« (btw edino na ladji): pomarančko, lubenico, čili in še neki, vse skupi je bl mejhno, ampak saj zeleno. Vmes k sm bla gor, je pršu še kapo, k se je začeu treznt, mi dau flašo in pol viskija , tko da ma Mamasan (v nadaljevanju MS) zalogo set za en cajt. Itak je pa začel že nasledn dan spet pit, tko da mrbit mu bom pa lahk nazaj prodala. :)

Drgač  pa delam popoldne, kar je super. No delo je to, da v razne knjige (ala pilotsko knjigo-v kteri so napisane karakteristike svetilnikov, boje.. za posamezno regijo) lepm popravke. Recimo, če so kšn svetilnik odstranl, spremenil interval svetenja itd. Govorim že 3 dni nč s sekondotam, ker je itak svetski kreten in menja razpoloženja na 5 min, mi daje navodila za lepljenje kt da mam 5 let (lih da mi ne reče: škarje je bolš če tko pa tko držiš, a veš. K da je 15 načinov kuko lahko držiš škarje?), pač manijak k se nkol z nobenmu ne druž, ne gre nikol dol z barke, čudak in to iz Lj (sori Tanja). Če sm ga karkol vprašala itak al:
-          nisem dobla odgovora.
-          Odgovor dobla čist drugačen kukr je blo vprašanje.
-          Al me je napizdu, kuko to ne vem, sej me je ja Švetak učiu – kao njegov sošolc.
-          Al pa odgovora sploh ni blo. Ne vem al ni vedu, al je sam čudn.
Tko, da pač molčim, če mi karkol pove prov, če pa ne pa tud prov, delam svoj deu, kar mi pač naroči in je to to. Še dobr da mam Carnivalovo šolo za sabo, da znam bit tih..

Kar se pa MS zgodbe tiče, sva jo pa s čifom dodelala že do fertika. Npr: MS kabina je taka, da če cela barka zgori (se potopi), da bo edin od MS kabina še cela in valda plavala tud. Itak bi me pršl pirati rešt. No obstajala bi tud MS republika z MS banko in posebno ekstra redko valuto. To kabino bi v primeru, da neb več delu motor poganjal D:P.P. = Drunk People Power, bi veslal na vodki. Itak bi bla pa kabina samozadostna v celoti. Proizvajal bi sladko vodo, wc bi delu tud na morju itd. Obstajal bi tud več cenikov za MS bar, odvisni bi bli od ranga, nočne/dnevne tarife, pa kolk globok bi »kremple« v vrata zapikov – se prav odvisno od nuje/potrebe. Ce bi bla MS slučajn bl u kurcu s kešom, bi pa lahk še seks po telefonu prodajala, itak bi bla minuta klica vsaj 2 dolarja… Smeha ceu kup, ni da ni.

Učeri mi je pa končn ratal ne pit, niti mal, pa še to sam zato ker sem spizdla v kabino. Je pa valda po gvardiji uletu čif (njegova gvardija je od 4-8h in od 16-20h) z izgovoram, da je pršu vrnt čike. Prav, če me noben ne povab, morm met izgovor. No biu je tud Andro pr men. Tko da sta onadva spila par viskijev, skupi smo pa požrl ene 6 litrov cedevite. No tud terco je pomagu. Vmes se je ene 4x oglasu kapo, vsakič bolj nabasan, ampak mu nism dala druzga k cedevito :). Ob polnoči sm jih nagnala ven in šla spat.

28.3. sem si po šihtu šla zrihtat eno konkretn veliko solato in pšančka, se posončla za pol ure, skadila z Androtam 2 čikca, se zaprla v sobo in bla nedružabna. Končn sm pogledala clo 3 dele Mediuma naenkrat, ne tko k do zdej, po 10, 20 min naenkrat.

Drgač pa dogaja lih tolk, k pa vm med tednom. Šiht, mau druženja s »frendi« po pa spat. Dnevi so isti, ljudje tud, sam vikendov frej ni:). Drgač pa prav čif, da skoz meša besede welding (švasanje) in wedding (poroka). Sm rekla, da je to ista pašta, zašvasan si kukrkol. :)

Btw smo na 13.00,08 S in 001.05,8 E in je vroče že za znort. Cirka 30 stopinj že od 9h zjutri naprej..




Ni komentarjev:

Objavite komentar