nedelja, 11. marec 2012

YOU SMOKE YOU DIE, YOU DON'T YOU DIE.. 18. FEB. 2012


...no neki v tem stilu poteka moja konverzacija s filipinci. Tanja ti že veš kako je to. Takoj ko začneš oblikovat stavke te noben ne razume več.
                            
Evo moj prvi delovni dan je za mano. Zjutri od 4ih pa do 8h sm sedela pred vhodom in merkala da indijci niso hodil not, pol sm šla na fruštk, pa sm misnla, da bom frej in da bom šla spat, pa smo mel gužvo je pršla glih dobava stvari takoimenovana provišta, pa je šel Andrej zlagat in popisvat stvari, tko da sm ga mogla nadomeščat na gvardiji pred vhodom. Vmes je šou pucat še robove škladišča, da so lahk zaprl pokrovnce, Itak majo te pokrovnce tud svoj ime ampak jest vem,sam kako se po šolsko reče.


Odhod je biu napovedan za ob 12h.  V glavnem sem mela od 11-14h cajt, k je biu odhod prestavlen, in sem šla končn razpakirat, pa za eno uro spat, k sm mela že tak pomanjkanje spanja,da se mi je že mal mešal, ko da sm mal nažgana/prehlajena/nenaspana, pač nek čudn filing. No ob 14h so me vrgl vn iz postle, k je biu končn cajt za odhod, in so me poslal gledat kako se štriki odvezujejo. No tisti, k se spovnete iz Angleščine pr Fabiču smo se učil, kako se vežejo in odvežejo in kako se jim reče. Lih mal pojma sm mela, še več ga pa bom, k  bom bla  drugi častnik, bom mogla to nadzorvat. Tko da sm bla do 15h na  »šihtu« pol pa tuš in večerja. Sm misnla, da bom mogla še na most do 20h, ampak mi je dal moj »šef« chief frej. Trenutno sem z njim v gvardiji -> to pomen, da isti cajt delava, ampak ne isto, on ma papirje čez jest pa da indijci ne hodjo not J.
Po večerji smo pol z Andrejem in sekondotam (Brane-prava lublanska srajca) skupi spil kafe, pa Brane nama je prnesu vsakmu en pir, očitno tazadn do naslednga porta, sej se v Indij ni dal naročit pira (oz. po novejših podatkih: tastar barba je šov dol, pa se mu je jeb.. za nas tko da ga ni naroču, prov tako ne cigaret.), tko da ga ne mormo kupt.

Ponoč sm se zbudila, in pogledam skoz okno in kaj vidim? JUŽNI KRIŽ! Okej, nč nenavadnega, ampak, če od tega bereš že like od svojga 8ga leta in ga poj končn vidš si res fasciniran, sej so ga vidli vsi »tavelki« pomorščaki. Ala: capt. Cook (k je odkriv Avstralijo), Magellan (Magellanova ožina, na koncu Južne Amerike, znana po viharjih in močnih nasprotnih tokovih). Za nepoučene: Južni križ je ozvezdje, ki se ga vidi z južne poloble in je »južjakom« to kar je nam zvezda Severnica.

BTW: Indijci so me tolkrat slikal, da ni hudič, če ne pristanem na konc na kšnmu JUMBO plakatu za SAFETY FIRST. V oranžni tuti in s plavo čelado J.
  
No dans 20.2.2012 smo začel z »dnevnicami«. To pomeni, da ko je barka v plovbi se dela čez dan 8 ur v kosu. Ker je kapitan legenda dobimo vsake 2 ure tudi 15 min pavze in eno uro ob 12h za kosilo. Prejšnji kapitan tega ni dovolu, baje je biu čisti diktator. HB da ga ni več. No že dopoldne smo iz zgornje palube (, ki smo jo trije čistl 3 ure -> splaknt, s krtačo in praškom zdrgnt, in na konc še s takim k je za šipe brisat sam večji, spravt vodo dol s palube) vidl celo jato delfinčkov!!! Waaw, kolk jih je lepo vidt tkole v živo! Pa tolk! No tole krtačenje me rahlo spomina na  tiste stare lesene jadrnice, kjer so mornarji to počeli za kazen. J

Aja pa opekl me je tud že tapru dan,tko da sm se že fajn olušla J


Nč, dneva je blo konc, ko pride do naja z Andrejem terco in prav, da ma pogodbe za podisat. Andrej podpiše, jest pa berem in preberem tud, da nisem dobila pogodbe za 7 mescov ampak od 11-13! Skor bi me kap. Fertik, kolk te lahk ena splošna plovba v trenutku zjebe. Sploh psiho, k si si že v glavo vbil 7 mesecev, pa še to težko. Itak, v jok pa na drevo, pa še poklicat ne moreš nkamor pa pojamrat. Ampak je barba imel na srečo še kartice za satelitski telefon in sm lahk poklicala Denisa in padla čist ven. Pol sta me pa vmes, ko sem hodila po barki vidla se terco in sekondo, pa sta me na srečo oba tolk potolažla, da se baje da tud po 7ih mesecih dam, če mau pojamraš. Pol sm itak mogla še enkrat poklicat moža in ženo in bla blazno vesela vseh pozitivnih besed, k tole me je čist dotolkl! Minute na kartic so šle, tko da morm jutr še eno kupt, da pokličem D. k mava glih 7 obletnco.. Pol sm pa vzela medičko in šla do Andreja na 5 čikov in 2 deci, sej druzga alkota tko še ni za dobit. Barba ma preveč dela s paperworkom, da bi meu cajt odpret bar-če je še kej sploh za dobit-nekej se je omenjal vino in konjak.. Barba pa kukr je star (73) je ful vitalen in naja ma za ena svoja otroka, je biu že na avijonu ful prjazen, pa sva misnla, da bo tle bl uradn, pa se nazaj držov, ampak je isti. (Pa kliče me mala Živa-Živa je ena prva oficirka, pa mu je očitno všeč.) Tle mamo pa res srečo, sej če je barba dober, poj je cela barka bl sproščena in zadovolna. Sploh, ker da dost za jest in za pit. Pr prejšnjem recmo ni blo niti soka za dobit zravn južne.. Škrtica. Hafner (z Brega) je pobiru ves dnar za hrano v lasten žep (, pred parimi leti so barbe še dobival keš na roko za futr) in  je posadka jedla sam zele in krompir in to skoz! Naš prejšnji Mlačič pa baje filipincem ni pustu jest kruha, češ sej majo riž. Pa tud k je cookie (kuhar) hotu govort z njim je capt. Sam odmahnu z roko, češ ti si en drek in z mano ne boš govoru, sj sm jest pa valda kapitan. Podn, kera vzišena pizda..

Aja nej povem še to: kuhar je filipino ampak je učer naredu štrudl, dans pa njoke z golažem, sploh nisem mogla verjet! Legenda! Aja pa še to: (Denis prsešt morš da mi nauš tega nkol naprej metu), s cookijem sem se zmenila, da ko bo riba na meniju, da mi jo spuca, in mi jo da brez glave in kosti, in res mi jo je. In ni hudič, celo sm pojedla! OMG pa sploh ni bla slaba, zdej al sm bla tolk lačna al pa je bla res OK. Je reku, da je bla ene sorte azijska riba. Muy bien J.
No po zadnjem telefonskem klicu z ženo sem ostala še mal na mostu, da sem sploh vidla kva mamo zaene naprave, kje smo in to: 20.2.2012:  81°21' E, 09°47' N (mim Šrilanke), Hitrost 7 kn, pičimo proti Durbanu/Port Elizabeth/al pa km drugam, če se premislijo oz. dobijo tovor, k zdej se vozmo prazni. Smo pa v Krishnapatnamu (patnam pomeni mesto) razlagali ene sorte kolm oz. polprodukt za v termoelektrarne. Sej zdej smo pa vsi črni, k mormo to pucat.

Barka pa drgač glih mal vibrira, tko da k se vležeš v postlo je ko, da si na masažnmu stolu. No dans se vozmo samo 7 kn/h (1kn (knot-vozel)=1 Nm (navtična milja)=1,852 km=1' (ena zemljepisna minuta na zemljevidu)), ker šparamo z gorivom, če nas slučajno pošljejo v Indonezijo/Tajsko/Malezijo,.. in je rukanje malo manjše.

Pa da naute rekl, da sam zabušavamo, sm bla v fitnesu, na biciklu 45 min J

DODATKI V SLOVARČEK:
ŠTIVE: skladišča
KANIŽERA: hodniki
BUJOL: vedro
RADACA: mop (una kosmata metla, ko v filmih, za po tleh pomivat)
HIPRES; klima

Če jih poslušaš sploh ne veš zakwa se gre. Pol pa skos sprašujem kwa pa je to.

CH N° 5 (Ne ni Chanel N°5 ampak Cargo Hold N°5) ali MORE RICE, MORE POWER 21.-22. 2. 2012

(Vse najbolš Darka, če boš kdaj tole brala)

No učeri sm tapru 4 ure pucala most -> kva sem jest čistilka al mornar? In to zato, k me kao šparajo k sm baba. Valda sm se vlekla k svija, da sm bla čimdl časa pod klimo. Sonce je nabiju k svina, jest sm mogla pa nasledne 4 ure na palubi drgnt s krtačo! Plus tega, da če mi še enkrat v življenju kdo reče da sm fina, bo vidu hudiča!


Tole tud ven ne gre, k je sam šmir. Očitno bom tle nehala tud nohte grist, k takelih ne dam v usta.

Nč, dans sva z Andrejem pometala skladišče, ne nisva bla tolk počasna, ampak je tolk veliko. Mormo spucat za naslednji tovor (kdo ve kaj – tle smo mel nek polprodukt med premogom in še nečem za termoelektrarne-črno za popizdit, pa še dol ne gre). Poleg tega, da v Indiji niso na barko prpelal nč pira oz. kakršnga kol alkota, nam je začel primankovat tud cigaret. Tko da sva se z Andrejem že začela zezat, da bova kmal k indijca težila vsakmu k kadi (recimo chief največ, pa ma zihr ful zaloge). Če nč druzga, mi pa še zmer ostane elektronski – HVALA DEJAN! Sam so naja taprava dva spravl skup, vse skup že spomina na najine bolane fore TINCA, but you are still and  you always will be my number one.

No dan je chief btw že fehtu čike od Andreja, oz. si je kr vzel kao: I take one, coz I'm chief I can! Tale njegova angleščina je tud užas, jest skoz govorim yes, yes, po pa Andreja vprašam kwa je hotu pa reče, da je on pa hotu mene vprašat… sm rekla da če govoriš skos yes, yes, pol da mir. J  Itak, pa če bova kej zajebala, bova itak rekla: I'm a cadet, I don't know, I'm stupid. J

No mamo pa tud enga štromarja filipinca, k ma zgleda mal pomanjkanje alkota al pa droge in je očitno tud brez čikov, ker je že kupu 2 škatlce za 40$ od Andreja (šteka je pa 10$), dobr biznis, ni kej. Škoda k nism vzela še kšne šteke sabo, bi še zaslužla. So pa tud nazaj spremenl zakon, tko da bomo dobival tud pomorci del plače na roke.

Mam pa za soseda 3. častnika – Robi, tadrug sosed je pa 2. častnik Brane, k je k en moj osebn vzdrževalc in informatik. Popravu mi je že hladilnik, tuš, klimo, luč in naja vsak dan informira o 1001 stvari. Dal mi je pa tud komad slovenskih filmov, receptov in ostalga sranja na disku, tko da dolgčas mi nau.

Barba me kliče mala Živa, k je v floti ena prva oficirka in mu je očitno všeč. Jo pa poznam še iz študenta, k sm ji prala cunje. J

Aja pa chief je dans prisedu, k smo mel pavzo pa prav če mava kej vprašanj, glede življenja (na barki, ne na splošno) naj kr vprašava. Ga je vprašu Andrej kdaj začneva dleat na mostu, pa je reku, da ko spucamo skladišča. Tko da bova 4 ure na dan na mostu, 4 pa na palubi (tolkla rjo, barvala, podmazovala in podobno). Tko, da bo garaškega dela saj za neki cajta mal manj.

Vročina ubija, mi pa že 3 dni po nekej ur na dan plutamo, ker strojniki popravlajo mašino in takrat še vetra ni. Tko da zamuda v portu bo ziher ene 10 dni sj mormo šparat z gorivom in mamo hitrost bl okol 7 kn, namest običajnih 12-13. Jebemti in to glih na ekvatorju, da je ja vroče za znort. Aja pa to da me je že pru dan opekl sploh nam omenjala, krema ne nuca kej dost k pacaš z vodo 8 ur na dan, pa da mam že krvave žule od metle mi pa sploh ni treba govort. Dal so mi tud 3 številke prevelike delovne škornje, tko da po 8. urah komej hodm, k me tolk pečejo podplati, žule mam pa tud na nogah vsak dan večje. Voda iz pipe nam teče tuko rjava, da barba nori vsak dan, kao nova barka, pa so že cevi zajebal, da so vse rjaste (baje so enkrat  po pomoti spustl not slano vodo-sladke prdelamo 52 ton na dan-sam informativno).

Vsi pa pravjo, da ni normal, da je barka že tolk rjasta povsod, pa sam 3 leta stara. (No v palubi še ni lukenj, ampak skladišča so pa že kr načeta). Andrej je reku, da Slovenija (tud barka Splošne plovbe) še po 30ih letih ni tolk.

To je to zaenkrat J

Čiv buc bau!


                                                           WAAAW vlačilec!!!                                                

                                             
                                             Krishnapatnam port, edini hribi, so ruda.


                                            Pod tole plavo reč se sprav cev tovornjak.


                                                                        Pokrovnica


                                             Ne glih 1. sončni zahod, ampak je pa lep.                  


                                                                 1. sončni vzhod 

Ni komentarjev:

Objavite komentar