nedelja, 11. marec 2012

RAGE AGAINST THE MACHINE ali FAITH NO MORE 1.3.2012

… ne nisem huda, ampak mamo v štivah vsak dan karaoke. Je fajn akustika. Dans sm 2 ure pucala most. Pa k smo gor pršli z bosunom (=vodja krova=noštromo) in Andrejem je reku chief : hello boys, jest pa njemu, I'm a lady. Pa prav: On land you are lady, here you are a cadet. Pa sva se mal smejala en druzgmu, k drgač res grdo gleda skoz, ampak k kšno useka, jo ornk J.

No po pucanju mosta sem v štivi 6 ur držala lojtro, da so filipinčki pucal. Res sem se že velik naučila, od kar sm tle – NOT!

Da se vrnem h karaokam. Filipinčki komej čakajo na viski, k pol bojo pa tazaresne karaoke. Itak so pa taki klovni k plešejo, da je že brez viskija smešn J. Pa z Andrejem sva oba čist brez posluha, sam pojeva pa skos, še dobr da voda dol tolk šumi, da naja noben ne sliš. No neki v tem ritmu potekajo vsi moji dnevi.  

Dans smo zvedl tud, da v JAR dobimo tovor in gremo pol naprej v Rotterdam, tko da upam, da bo cajt, da bo pršu mož na obisk, pa sevede žena, bi bla tud dobrodošla! Iz Rotterdama gremo pa še v Anglijo – Illingham, al neki podobnga, tko da plan je biu, da bi šla Denis in Manca (od Andreja punca) z nami, do Anglije, če bi blo možn. Tko, da Evropa (šoping, dobra papica in podobno) prihajamo!!

No dan se kljub vsemu ni končal tolk neobičajno. Po večerji sem poiskala našga natakarja Romeota, da mi je dal par stvari za počistit tapison (ja tapison mam po tleh) in ker ga je rabu tud Andrej in še kuhar so na konc pršli vsi do mene na tazadne pol litra medičke. Tko, da smo prov fletn poklepetal, pa še filipinca sta probala neki pristno slovenskega (cookie je mal prehlajen, tko da se bo s slovenskimi arcnijami zih pozdravu). Ni vsak dan predčasno praznovanje r.d.ja. Tko da za r.d. mi je ostal 0,05 l  medičke. Kuj za ob 6h zjutri, k začnem pucat, da bo dan lepši. Pa glih še za r.d. pucam L. Upam, da bo barba dal za r.d. liter reprezentančnga viskija (za oblasti viskija), pa za dariv bi mi lahk poklonu šteko čikov J. Aja za tiste k ne veste: v pristaniščih se največ doseže pr oblasteh (oz. oblasti največ spregledajo če jih podkupš) z viskijem in marlboro čiki. Sueški prekop pomorci imenujemo tud »marlboro cannal«. Nism si misnla, da bom za 30 r.d. trezna, fak še žalosti ob tej starosti ne morem v alkotu utopit J.


Levo kuhar, desno natakar – ja škil za popizdit, čist desno Andrej. Na stenah pa slike ljudi, k jih mam najraj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar