ponedeljek, 19. marec 2012

POMORŠČAKOVE SANJE 15-16.3.2012


No pa nam je le uspelo it vn. Filipi so bogi reveži 3 ure popoldan čakal na, da je pršu bus, k jih je odpelju v seaman's club. Mi2 s čifom sva tko delala in sva jih mela cajt opazvat. Andrej, terco in en filip so se naveličal po dobi uri in zaštopali enga bagerista, da jih je pelju do mesta. Tko, da ko se je Andro vrnu, so pršli na barko tud čiki, k so jih že vsi težko čakal. Sj sm jih na celi barki mela sam še jest, pa še to sam ene 10. Matr, to sm pa kej preračunala, glih za glih, da jih je blo dost. Tko, da se je vesele kuj vrnu na barko, k je prnesu zalogo. No busek v seaman's club je prpelu spet ob 20.30, do takrat smo se pa 4je iz popoldanske izmene naštimal za v lajf. Seaman's club je ustanova k se jo najde po večini pristanišč, in je na sceni prisotna ze ful let. Vodjo jo misjonarji/župniki/rabini pač eni iz cerkvenih organizacij. V klubu pomorc dobi najnujnejše – majo kao mini trgovino s spominki, cigaretami, prigrizki, potrebščinami za osebno higieno, brezalkoholno pijačo; bar, mizami za biljard, pinkponk, knjižnico in dostop do interneta ter karticami za telefon. Na žalost so tule odprti samo do 22h, tko da smo spil par pirčkov pol pa že nazaj na barko. Tud bus je v lasti kluba, tko da je brezplačen. No za šankom pa presenečenje. Ena sama zastava in to SLOVENSKA. Waw od kje jim pa to! Nč k smo se vrnl smo pr čifu v kabini še mal pirčkal. Pokazu mi je tud slike od otrok in žene. Je pa sinetu ime Denis :), hčerki pa Katja. Žena je pa 21 cm večja od njega, pa sliči na Pio Zemljič. No tole naše žinganje se je zavlekl do 2h zjutri, jest morm pa ustat že pred 4. Zjutri sm se itak komi pobrala, čif se pa sploh ni :). Na srečo je z mano v gvardiji tud en filip, pa sm ga prašala, če grem lahk za ene pol ure dol ležt, in mi je hb dovolu, ampak spat me je pa pustu 2 ure. Legenda. Pa še zmeri sm ustala prej k čif. :)  No mal pred pol 7 sm ga šla zbudit k barba ponavad odpre vrata svoje kabine ob 6.30, pa neb blo glih fletn, da bi ga zasaču, da še spi.

No gvardijo sm »oddelala« po pa zvem, da gre barba v mest pa da grem lahk z njim. In sva šla. Šoping je biu vrhunski, ampak kva k dnar kr leti od mene, če ga vzamem preveč sabo. Ampak to da sm pa kupila japanke, pa zimske rokavice naenkrat se mi pa še ni zgodil. No ker gremo po Afriki v smeri Rotterdam je treba bit prpravljen tud na mal mraza, čeprov ga aprila, glih ni za prčakvat preveč. No nabavla sem si tud bakso (plato) pira, tko da zdej bo za en cajt. Itak sm pa mela ceu seznam, kva morm kupt. Štumfe pa kratke hlače za čifa, tobak za Androta, čike za strujo (štromarja), pa še en kup reči za mene..Po šopingu sem pred štacuno čakala barbo, pa mau slikala folk, k prstop do mene en črn varnostnik, pa prav da ne smem slikat. Sm rekla da slikam sam, pa da nism vedla da ne smem. Me je poj prašu iz kje sm, pa povem. Poj se je pa začeu smejat, pa zahvaljevat, mislm zakwa? Prav, da gleda po tvju od Slo. Lih tolk, da se mi ni začeu opravičvat, da me je nadlegvov :). To pa tud še svet ni vidu! Ko je pršu barba sva počakala še taksista in smo šli nazaj. Na poti nazaj smo vidl ene 2 drvesnci, pa arboretum, zgleda tle kr skrbijo za pogozdovanje. No na poti tja, smo se pa ustavl zravn meka, pa sm šla valda kuj neki pojest, čeprov je bla ura 9 zjutri, ampak nkol ne veš kdaj bo spet kšn fast food na voljo. :)

Drgač ma pa folk na ladji bl tko tko odnose med sabo pošlihtane, no to pride do izraza pr takelih, bl stresnih situacijah. En čez druzga jamrajo kuko se ne razumejo, pa kdo kej zajebe, pa da to ni nč.. Jest pa poslušam :). Jebemti prov res sm kukr en fajmošter. Še barba je dans jamrov, itak spet men. Z mano so ekstra zadovoljni, pa me kr preveč hvaljo, se mi bo še zdet začel! :) Odnosi med mano pa ostalimi so pa na višku, težko bi blo še boljš tko se mam super, še posebi zato, k vem, da me po šihtu čaka mrzu pir :)






Ni komentarjev:

Objavite komentar