nedelja, 11. marec 2012

PROSTO PO PREŠERNU ALI PLUTANJE 26.2.2012

 4 dni mehaniki že rihatajo mašino in vsak dan neki ur stojimo na miru. Katastrofa. Prihod v Durban se kr odmika, mi pa še vedno prav počasi čistimo skladišča, čeprov nama je chief reku, da greva na most delat, ko zaključimo s čiščenjem skladišč, tega dneva še ni na vidiku. Teli filipinci se obračajo kot stare mame. Boli me že vse, od prevelikih čevljev mam že 6 žulov, da o zaraščenih kocinah ne govorim. Valda se mi koža nima cajta pozdravt, če pa cele dneve stojim v vodi. Že od kar sm šla premišljujem o toplem sendviču s sirom, pa ga je zaenkrat nemogoče dobit. Višek današnjega dneva je bil, da sm vidla filipinca k je mel okol glave zavezano majico s portoroške regate v kuterjih 2010. No ko sem po šihtu pršla v sobo pa še en presenečenje, (na srečo ne ščurki), ampak vsi predali na kupu sred sobe. Valda nas premetava, ko norce že cel dan, tko da mi je vrgl vse ven :S. Nimam nč proti zibanju, ko si zuni na palbi in ne počeneš nič, ampak v kabini je pa katastrofa, pod tušem me kr meče. Jest mi najbl ne paše, ampak k je glih pica, se bom pomatrala. Sm pa vidla dans spet eno jato delfinov, a kar kol je že blo to. Mel smo tud že prvo crknjeno ptico neznane vrste. Ful se nam dogaja :S.

Tinca,da te nkol več ne slism jamrat o zaraščenih kocinah, k tolkle jih zih nimaš. 1. slika 3 dni po nastanku bulc, 2. slika 5 dni za tem. Vmes je blo še hujš, zdej je pa že dost boljš, čeprov, so take velke bule ratale, sam jih je na srečo že dost manj. (Aja smo 4.3.)



























Naja je pa oba z Andrejem dans mal domotožje dajal, tko da sva en druzga mal tolažla. Itak se pa skos sprašuješ, al mi tega blo treba. Sploh zdej, k je 8 ur na dan sam fizikala. Super je pa to, da od jutr naprej začneva še hodnike pucat, in morva ustajat že ob 6h, še dobr, da sam en tedn. Sam pr tem valovanju komej stojiš pr miru, ke da bi še pucov. No ja to je za danes vse, upam da bova kmal lahk začela na mostu delat, pa da me ta časovna razlika že neha matrat, k sm čist fertik vsak dopoldan.

Bis spȁter!

P.S: O pici pa sam tole: Sm prašala kuharja, če bo daw gor sir pa šunko je reku, da ja, sm rekla brez gob zame. No pol sm pa dobila gor kilo paprike pa kilo čebule, pa 28 oliv. Krasn, zravn sm pa misnla, da je makaronova solata z majonezo in koruzo, je bla pa to sladica. Sam namest majoneze je biu en kompot. Halo kdo da makarone, koruzo, rozine in kompot skupi! Filipinci očitno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar