ponedeljek, 19. marec 2012

ANIMAL AWARENES DAY IN SOUTH AFRICA 17.3.2012 (1. mesec na barki, še 12 do konca :S)


Naslov nima nč veze s tem kva se je učeri zvečer dogajal. Mrbit sam to, da smo pil k živali. Teli filipi so neumorni žejkoti. Pravjo: Špela, pejt vn z nami, sm rekla, da nimam dnarja. Ni problem, plačamo mi sam pejt z nami. Pa smo šli po šihtu, najprej v seaman's club, da so poklical, jest sm pa  itak mela ženo na tel več k eno uro, tko da men je blo prov. No po klubu pomorščakov smo šli pa še v disko. Super, končno sm lahk spet plesala. Itak je zgledal čudn, več al mn sam plačane punce, kelnarce pa jest. Lastnik pa z Balkana, Albanc :). Plesal smo ko tavelki, ko pride lastnik osebno do mene, in mi prnese majico kluba in prav, hvala špela k držiš gor ljudi, da hodjo plesat. Za crknt. Kva češ lepšga. Men je blo navadn, sploh se nism zavedala, da kej posebnga delam. S »puncami« sm se na wcju zgovarjala in prav ena da je čez dan frizerka, pa da mi nardi afriške kitke po ceu glav za 11 $. Sva se zmenle, da pride kr na ladjo, dans dopoldne, pa da mi jh nardi. Face. Fantje so se mel pomoje tud fajn, čeprov so se mi pol noči opravičval, da jih vidm takele. Pa kdo sm jest, njihova mama(san), k da me briga.. Vmes je pršu še kapo nabit k štanga, pa prav da on pa nebi nobene, da je uč name vrgu. Bedak. Sm mu rekla, da on je pa men k str fotr, pa da nej se spoka. Dans k se bo prbližn streznu, dobi pa še lekcijo iz bontona.
Da ne omenjam, da k smo pršl nazaj je mal padu dež in sm zadela že prvo štengo gangwaya (=skala=stopnice na ladjo). Tko, da mi je pol noge skrvavel, ampak je filip k je biu takrat na straži pruleku prvo pomoč in me zafliku. Men se pa res svašta zgodi, zgleda mam tako karmo, da se okol mene sam neobičajne stvari dogajajo :).
Zjutri me ta taisti filip zbudi mal do 4h, mi v sobo prnese tuto pa čevlje, da se nam preveč naprezala, pa zvečer me je pospremu do sobe, da nam še enkat užgala, dela z mano k z otrokam, pa je 5 let mlajši. Še kafe bi ga mogla naučit kuhat :).
Zjutri, k me je vidu čif, me je sam poslov spat, je reku, da razume, da je med šihtom sam 8ur, pa da je premal za vse cajta, ampak da nkamr ne zgledam. Tko da k me je »moj« filip pršu zbudit, je bla ura že 7. Sm misnla, da bo čif znoru, pa me res ozmerju, pa je sam prašu, če so fotke od prejšnga dne dobre ratale, pa če jih mam dost. Da bi rad pogledu babe ;), če ta tip ni car, po pa tud ne vem kva nej rečem.

Po šihtu pride inšpekcija, pa bova mogla s čifom spustit rešiln čoln v vodo, pa on itak že sana, da va šla na plažo, pa v mest na pir, sam da ne ve, če bo barba dovolu, da se greva kr okol vozt!

No s spuščanjem čolna navsezadnje ni blo nč, k nismo dobil dovoljenja, sranje, pa tko fajn bi se blo it mau namočt. S kitkam pa tud ni blo nč, k frizerke niso spustl v port, bi mogl prej z mano govort, jest pa sm mogla tko al tko že na šiht, pa tud kako bi pa pršla do vhoda, peš al kva? S takole razbito nogo že ne.

Dans popoldan sm na gvardiji izrezala enepar jajčk, pa narisala enepar zajčkov, zdej jih pa filipi barvajo, da bomo mau okrasil barko, k se že glih velika noč bliža. Kuhar pa tud že ve, da more šparat šunko, pa zbirat lupine od čebule, žabe bom pa že jest prspevala kšne. :)







1 komentar: