nedelja, 11. marec 2012

PROTI SONCU 4.3.2012


                                              Pogled iz mojega okna.. Ja okno mam!!!

Uh, še zadn dan ustat ob 6h. Spucam, pojem fruštk, popijem čaj in Andrej me presenet z rojstnodnevnim darilom!! Bogi revež, še tistmu kar je dobu tle na barki se je mogu odpovedat J In tako sem dobila pomarančko, jogurt in napolitanko! Vse prov lično »zavito« v paketek. Hvala Andrej.


                                                                      R.D. darilo J

No po fruštku se vsi napravmo za na palubo, ko pove bosun, da je danes half day. Mene ne gane, k itak ne vem kva to je, ampak kmal ugotovim, da gremo pucat stene na stopniščih in hodnikih in da se dela samo do 12h, a ni zanimiv, in to glih takrat, k mam jest že samo po seb half day J. Nč, hodnike sva z enim filipinčkom spucala v uri in pol pol sva se pa delala da delava do 12h. Jest sm vmes posesala še kabino, in tipkala blog, tko da mam zdej ažuriran. Po kosilu sem spet tipkala do 4h, ko smo mel požarno vajo, in nam je šla ta brt bolš od rok. Zdej grem pa spet mal pojest, baje ma kuhar zame tortico spečeno J, pol pa poklicat mal dam, kva je kej novga. Se že veselim!!

Doma pa presenečenje! Tinca je sklicala skup vse moje prjatle in so me zapil, sicer brez mene, ampak slišala sm jih pa vse na enkrat! Hvala Tinca, to pa je blo presenečenje! Sm se itak spet cmerala, ampak od veselaJ Ne vem kva si more chief mislt, k kadar kol grem na telefon se cmeram. Babe kva pa druzga!

Nč pol sm šla pa mal dol ležt, pa ob polnoči na most na gvardijo. Brane – drugi častnik, mje že pru dan obrazložu vse inštrumente, sam sm bla tolk zaspana, da si nism bohvekva zapovnla. Po gvardiji sem šla itak kuj spat, do 8h k sm začela na palubi delat. Itak v Indiji nismo dobl barve, tko da zdej podmazujemo in iz 2h ur dela, nardimo 4, k itak druzga ni za počet.

Popoldne sem itak spala, vmes šla mal pojest pa spet mal spat, tko da nisem slišala budilke k mi je od 23.30 naprej vsake 3 minute igrala in sem valda zaspala na gvardijo, me je zbudu terco ob 00.15, podn, to sm mogla bit pa res čist konc. Na gvardiji sem 4 ure strigla listke in jih limala v pilotske knjige (kao eni popravki, v knjigah so opisani svetilniki, boje, valobrani in podobno). Zjutri na srečo nisem zaspala, sem si pa naštimala budilko čist na glas L. Tele 4 ure na srečo kr hitr minejo, tko da mi ni neki težko, itak pa bl mal nardim. Skupej s filipinčki zabušavamo, pa je J.



Smo pa dans mal pospravlal in podmazoval dvigala, in gor v komandni kabini se človk počut k fighter plane-u. Tko da sva z Andrejem itak mogla met kuj fotošuting J.

Smo na poti za enim ciklonom Irina, in nas kar konkretno premetava, še dobr da se dajo predali zaklent, drgač bi blo spet vse sred sobe.



Sodelavca, Romel in Clifford. Uno črno kar Romel pomazuje je pa notranjost dvigala, in se po temu obrača okol, k raztovarja/natovarja tovor.

Aja za r.d. mi je čestitu tud barba, me je tko polupčkov pa objev, k da se poznava že 20 let! J Sam tiste flaše viskija pa ni blo. Bo pa ziher padu kšn pirček v Maputo (Mozambik), kamor nej bi pršl okol 8ga. No jest računam, da ne bo slabga vremena, ker poj napovedujejo, da bomo neki dni na sidru, se prav, da bo tud zmankal čikov. Tam nej bi ostal ene 3 dni, odvisn kolk hitr bojo naložl tovor. Več bomo vedl sproti. 

                                                   4.200NM douga plovba do Maputa

2 komentarja:

  1. prebral use:) fajn si se razpisala...pa slikce so tut super:) smiliš se mi zarad čikov pa pira...če bi meu šanso bi ti zdej plato dau:) boga...no...vsaj tvoja jetra si bojo opomogla:)
    ko pa prideš dam pa nardimo kako azijsko ribo na žaru sam zate:D

    PAZ NASE PA LSM:)

    OdgovoriIzbriši
  2. vidim, da ti ni slabo..upam, da te filipinčki kej ubogajo...ko prideš pa domov, me bo pa tak Sandi sprot pobral, da ti bomo lahko zapel welcome song :) kjerkoli že boš pristala..

    do tedi pa pridno blogaj pa ne preveč delat :)

    OdgovoriIzbriši