nedelja, 11. marec 2012

SREČANJE NA STOPNIŠČU 3.3.2012

... črnobela tragikomedija. Sej ne no, srečala sm Andreja na stopnišču, k sva še predzadnjič pucala.
Zadnje novice: Včerej sm postala čisto prava mornarka. Bosun mi je naroču nej zmečem v morje ene par kant od barve in neki lesa, k se mu je nabral v delavnci. Les me ne mot, me je pa kr srce bolu, k sm tiste kante metala čez. On prav, da je itak uredu, da smo dost od obale preč. Jest pa njemu, ti ješ ribe, jest mam pa rada delfine, in mi to in prov. Pa prav, da plastike ne smemo metat, da kovino in les pa lahko, itak bi pa chief pizdu, k bi mel preveč smeti (ekstra za plačat, če maš preveč).

Dopoldne sem pobirala mast po palubi s špohtlnam, pa me je vidu barba pa je reku tercotu: pogledaj, kako su se one zajebale sa ovu emancipaciju. Pa ovo nije za žene, one su da budejo doma in to..
Popoldne sva z Andrejem čistla santine-bilge tanke-kaluže, uni tanki, k se svinjarija not nabira. Tko da sm tud zlezla v enga in spucala en prekat (edino santino s 5imi prekati na barki sva se lotla pucat, tko da sva tud porabla 4 ure da sva jo spucala). Klavstrofobično, si 2 metra delč v rovu, zravn pa skladišče s 15.000 tonami vode. Neb blo glih fletn, čeb tista voda prebila steno. No bols je o tem nerazmišlat.
Zvečer sva šla mal na most, nama je terco par stvari razložu, pač ke so fascikli z različnimi podatki in to.

Danes sva pa dopoldne clo delala, vodo brisala po skladiščih, popoldne pa ko dva albanca gledala kako en filipinc dela. Tako da smo končno končal s pucanjem skladišč.
Zvečer pa naja pokliče na most chief in pove, da jutri začneva z delom na mostu. KONČNO! Tko, da bo do nadaljnjega moj urnik med plovbo 00-04 zjutri na mostu z drugim častnikom (ki je odgovoren za navigacijske karte, risanjem rut in ladijsko bolnišnico) in od 08-12 na palubi. V pristaniščih pa od 04-08 in od 16-20 s prvim častnikom. Tko da bo cajt za izhode!
Zvedl smo tud za zihr kako gremo do Evrope (no v prometu z razsutim tovorom nič ni 100 %), in sicer: Mahuto v Mozambiqu je prvo pristanišče predvideno za 7.3., tam bomo najbrz ksne 2 dni nalagali neke sorte rudo. Baje je ful težka in jo bo zelo malo, je pa za izdelovanje železa, da želez postane bol močn. Vagala pa bo 50.000 ton. Nato mamo dan plovbe do Richard's baya v JAR, kjer bomo tankali gorivo – predvidoma en dan, nato pa nadaljujemo pot v Saldaha…neki na drugi strani JAR, do tja bomo pluli predvidoma 3 dni. Tam naložimo še nek tovor – nimam pojma kaj in gremo proti Rotterdamu, plovbe cca. 25 dni. Anglija odpade. Tko da bom mela internet prbližn en tedn s presledki. JUHU se vas že veselim slišat/vidt!
Z Andrejem sva že narčtovala kako bosta pršla najina lupčka gor, ampak ne vem če se jima bo sploh splačal, ker zna bit da bomo v Rotterdamu samo en maksimalno dva dni – razen če ne dobimo tovora, pol pa lahka da tud ceu tedn. Več bomo zvedl med plovbo. Prvo sva itak misnla, da bi šla Denis in Manca z nami do Anglije ampak odpade. Če bo sreča bomo dobl tovor in bomo tam saj neki dni, k bi blo zeloooo lepo vidt znan obraz (pa še zalogo medičke in ostalih stvari bi lahk od doma naročila). Upejmo na najbols!

Dans smo mel tud požarno vajo in boat drill. Znat mormo na pamet svoje zadolžitve pri različnih alarmih. Alarmi so trije: požar, splošni alarm (človek v morju, onesnaženje in podobno) ter zapuščanje ladje. Pr požaru je moja dolžnost, da hladim pregrete površine (so jo spremenl dan kasnej v »zapira ventilacijo«) , pri zapuščanju ladje pa odvežem štrik, s kermu je rešilni čoln povezan z ladjo, pri vseh ostalih alarmih sem prenašalka sporočil, karkol to že pomen, oz. delujem po navodilih. V glavnem, zamenjal se je skor pol posadke, tko da noben ni mel pojma. Barba je biu čist živčn, je napizdu chiefa pa še nas ostale L V glavnem so bli vsi tolk zanič, da mamo jutri spet vajo. J

Zjutri delam od 8-12 na palubi (no še tazadnkrat pucam ob 6h) pol pa še od 00-04 na mostu, krasn dariu za rd! Že po dobrih dveh tednih greva na most! JUHUJUHUJUHU! (Kšni bl tečni chiefi lahk držijo kadeta na palubi tud do 6 mescov). Dans smo dobl tud novo pošiljko tel. kartic tko da bom jutri poklicala moža in ženo, da povesta kwa je novga!

Dva mehanika, in »strecher's team« kuhar in natakar

Dva sodelovca in en dosadan meho, k me kao zapena.

Pozorni bodite na napis na čeladi :)