nedelja, 26. avgust 2012

LENINGRAD DAN 2 3.7.2012


Jes, jes, jes, jes!
Po jutranji gvardiji sem se prov hitr napravla, da me neb zjebal pa bi blih provišta/bunker/kej tatretga pršlo pa bi mogla osta, in spizdla na busek za ven. Ja OMG sama, prvič, s 6imi urami cajta, brez pritiska, da se kam mudi, da je treba pit, pa sem pa tja.. in mi je blo super! Sprašujem se edin, zakva nisem to že prej počela! Tapru sm hodila za enima dvema pomorcema, k sm misnla, da vesta kam gresta, pa sta se naenkrat obrnla in šla nazaj, tko da sm šla sama naprej in najdla kao seaman's club, k ga odprejo ob 11h, sam ne vem, a ob 11h dopoldne, al zvečer, k majo delovn čas tkole napisan: 11-… :). Se prav, da zaprejo k ni več ljudi :). No majo pa drgač zaston net pa kurbe, kva bi Rusija brez »deklc«. No v isti stavbi je bil tud frizeraj, tko da sm  se šla kr ke ustrišt. Sm ji rekla, da nočem na kratk, pa mi jih je kr ene 15 cm ustrigla, tko da sm ji rekla, nej mi 2 kite nardi, da se saj ene par dni še ne vidm, k me je kr mau strah pogledat tole Rusko mojstrovino. Je blo pa saj pocen, vse skup 25 evričev. No me je pa frizerka nalovdala z info in mi zamenala 10 E v rublje, da sm mela za bus. Karta je itak đabe, do 30 rubljev, odvisn na ker bus gres (pojma zakva majo tako razliko, ista relacija, vse, sam plačaš pa od 23 rubljev, do 35). Zakon! Končno velemesto s pocen prevozom, ne tko k do zdej (še pomnite Amerike? 160$!) Problem pr telih velemestih je sam to, da bi res prov pršu zemljevid in vodič, k ga jest na žalost nimam (tle je pa tud užas dobit kej angleškega, al pa saj ne v cirilic napisan). V glavnem da sm znala pridet do šoping centra, kjer so se začel problemi z menjavo dnarja. NI BANKE, NI MENJALNCE, ni nč razn 16ih bankomatov. Nč sm dvignla svoj dnevn limit in šla v šoping. Obične stvari k mi falijo: gate, kosmiči, šamponi, jogurti, oreški, čokolada, za povrh pa še ene najbolj grde fejk all starke (nizke) za 5 evrov, ker trenutno okol hodm v pol gojzarjih, in ena mejhna vrtnica – k je komi prežvela trip do barke. Itak se mi je nabral za več dnarja, k sm ga pa mela in sm se jebala z menjavo še eno uro. Prašala sm ene 5 ljudi (noben ne govori angleško) kje bi lahk zamenala dnar, vsak me pošle drgam, pa nikjer nč. Na konc ugotovim, da to počne en bankomat (na ktermu je touch screen za kterga sm ugotovila, da to ni), ampak ga ne znam uporablat. Spet po »rusko« zaprosm enga, da mi pomaga, in me je hb rešu iz dreka, ker me je namreč poln voziček čaku sred štacune. V glavnem nabavla sm tolk, da skor nism mogla nost, ampak sm rekla, da morm vse nabavt, pa če crknem do ladje, k kva če nam mogla več it ven. Na blagajni uspešno počm tud pol litrski jogurt (ga zuni popijem zraven pa pojem eno super tortiljo s piščancem) in pičim prot busu. Vmes mi en pjanček z zlatimi zobmi priskoč na pomoč in mi nese vrečke na bus. Sm sam čakala, da mi spizdi z mojo nabavo, da mu vržem piksno fržola v bučo. In že sem šla nazaj na barko.. komi sm prnesla od enga busa do tadruzga tistih 25 kil robe.. V štacuni ena ulca na desno viski, gin in takle, na levi same vodke – od 2E za liter pa do 15E za liter – 15 m dolga polica! Same old, same old Russia!

No drgač je pa port ogromn, sam k sm se vn pelala sm šla mem terminala za staro železo, ro-ro in les, pa te vse to sam na enmu vhodu (poleg našga tovora), majo pa 4 al 5 vhodov; še za kontejnerski, potniški, generalni, vojaški pa še kšn terminal. Vidla spotoma tud enga hudga rušilca ene 100 m al pa več dolgega, mega. No k sm pa čakala na busek sm se pogovarjala z eno gospo in mi je dala info o enem finem kozmetičnem salonu, kamor grem jutri na pedikuro, pa mrbit še kej. Enkrat na 100 let si pa lahk tud kej prvošm. No pa glede na to da nosm 2 št. prevelike čevlje (manjših na barki ni – welcome to Splošna plovba – naslednič, če bo še kdaj na tej firmi – si bom kupla svoje) mam tolk trde kože na nogah, da je sploh sprot ne morem odstrant (ja sej vem, zlo vas zanima stanje mojih podplatov) :).

No če bo šlo še ene par dni tkole naprej, bom zapravla večino, kar sm pršparala, ampak ni hudič, je vredn. Glede na to, da gremo naprej v Savdsko Arabijo in v Indijo, bohve kdaj bo spet prilika nabavt kej zalog  oz. se pocrklat. Zdej je skor točn 2 mesca od Genta, kjer sm bla nazadne res zuni (tiste pol ure po portu v Egiptu, skor ne morem štet). No če nč druzga, pa gremo saj na toplo končn, telih bund mam že poln kufer! Hočem barvo in švic! Sueški kanal in naprej piratsko območje bo pa tud svoje vrste doživetje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar