nedelja, 26. avgust 2012

AVILES – GIBRALTAR 19.-22.7.2012


No k smo štartal iz Španije se je hitr izkazal, da ni vse tko lepo kukr je videt. Ponoč so nas zbudl, da smo odvezal barko okol 5ih in predn sm šla nazaj spat je bla ura 7 (sm misnla, da sm do 12ih frej pol pa na most), pa me je že ob 8ih zbudu noštromo, da morm na palubo. Nč jasn. Valda so si spet taglavni premislil o najnmu urniku. Tko da mava zdej sam nočno gvardijo od 0000-04000 pa Andro od 2000-2400 na mostu, pa 4 ure palube. No sej mi ni težko na palubi delat, sam tole spreminjanje urnika mi gre pa pošteno na kurac, nej kuj rečejo kva pa kuko pa je, da bo mir. Itak mam pa na sumu čifa, da spet ni dobr šteku barbe, pa je zato spet sprememba plana. Tip mi gre res že na živce, pojma od angleščine, pol pa misle, da ma kšno avtoriteto. Ja kuko nej se ga pa bojim, če me tud napizdit neb znal, čeb blo treba.. butl. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar