nedelja, 26. avgust 2012

BEJBOGRAD DAN 5 6.7.2012


Zjutri sm rekla, da ne grem ven, ampak me je pol le terco prepriču (no sej ni rabu dost).  Po dopoldanski gvardiji se že naštimam za ven, k mi pove, da ga barba ne pusti ven do 16h, k kva pa če pride port state control preverjat hidrante, čolne oz. safety na ladji. Sem rekla da ok, sami se mi ne da, grem rajš spat. Me kliče čez 15 min, kva če greva pa ob 16ih, sem rekla, da tud to lahk. No in glih zakinkam, k me zbudi, da gre barba ven z agentom, in da greva lahk zraven. Sem rekla, da tud ok. No in že čakam na gangwayu, k mi pove, da si je barba premislu, ker bi mi2 ostala v mestu in bi mogu, revež, sam nazaj z busom pa sam vrečke nest. To se pa ne spodob za kapitana, al kva. Jebanje v glavo! Itak ga je spustu ob 2h ven samo zato ker je neki rabu. Nč, sva se nabasala v avto od agenta in naja je odpelu na Narskayo (ista postaja od prejšnjih dni). Avto je bil ena lada, take k pr ns nis vidu že 20 let. In se mi je zdela komad ohranjena, sm prašala ker letnik je, pa je agent povedu, da je stara sam 1 let, itak sva umrla od smeha, k ni noben verjel kuj, no poj se nama je pa res nekam preveč »ohranjena« zdela, da neb blo res. Uglavnem, sva nardila mal šopinga za barbo in tercota in se opogumla sprobat podzemno. Smešn je blo, k je šou terco po karte pa pol k mu je vrnla drobiž je kr stal tam, nej mu da karte, pa mu je obrazložila, da jih že ma. Ni bil drobiž ampak žetoni, :) Socializem, to sam še v Rusij vidš!
V glavnem sva pršla na glavno ulco, šla na gin tonic in wi-fi internet, pol pa še mal naokrog, pogledat, če najdeva kšno znamenitost. Itak nisva vedla, kje je sploh kej, pa kva se splača videt, ampak sva najdla eno fensi cerku, tam sta pa dva amerikanca hotla, da nej jih slikava, pa sta spotoma povedala kva je to zaena (Prelite krvi?). Halo, kdaj je že to blo, da bi amerikanci vedl kej o znamenitostih? Jest pa blage veze, ker je nemogoče dobit vodič v angleščini al pa zemljevid. Res sm se glupo počutla, k običajno mam naštudiran vse o kraju kamor grem. Tle pač te možnosti nism mela..
No štorija okol vodiča: prvi dan sem šla v knjigarno, da dobim saj en kukr vodič, al pa kej podobnga, pa mi je prodajalka hotla podturit eno pol metrsko knjigo o St.P'burgu (kam nej jo dam?) oz. k sm jo pol prašala še če ma kšn roman al pa kej podobnga v angleščini mje pokazala clo 4 knjige (Hobit, Winnie the Pooh, pa še neki) no in to so bli taki angleški, da je blo po ene 5 stavkov v angleščin naslednje 5 pa v ruščin :) (sej bi se blo fajn naučit kej rusk, sam kva k je vse v cirilic pa rabm za en stavk prebrat 5 min :)).
No cerku sva pol vidla še eno komadno pol k sva šla v kofi šop na pir pa jest na eno ogromno kavo. Bejb je pa tle k blata, pomoje je razmerje 70:30, in od teh 70% jih je ¾ vrhunskih bab. No sej so tud grde vmes, sam je tolk dobrih, da unih sploh ne porajtaš. Ni čudn, da če je še bl grd desc, da ma vrhunsko babo zraven, če jih je pa tolk na razpolago. Tipi pa vsi po vrst grdi k smrtn greh, mrbit sm 2 sprejemljiva vidla. Če že ni grd k svina, pa nos oprjete kavbojke k da sm v 80ih al pa kt da je italjan. Užas!





Ni komentarjev:

Objavite komentar