petek, 1. februar 2013

IZ BRAZILIJE DO ARGENTINE 17.-29.1.2013



No 16.1. so se končn spokal tud naši filipi, pozdravt sta me pršla 2, tud če sm spala, no pa tatret je trkov, ampak k ena pička, k ve, da me ni dobr zbudit, tko da predn sm dojela, da je trkov, ga že nker ni blo več. Kukrkol novih je pršl 6 komadov, 5 filipov pa en hrvat, k govori slovensk. Z »mojmo« tanovmu, k sva skup v gvardiji sva se kuj ujela, tud njegova angleščina ni glih slaba, tko da se da saj pogovarjat. Tanov bosun je tud zakon, saj pove kva je za nardit v angleščin ne tko k un prejšn k je biu k ena pička, pa zmer sam reku nadaljuj. K da vem, kva morm nadaljevat. Pa tud ko so se oni vse menil po filipinsk sm bla jest zraven, pa če ni v angleščin še povedu pol, pol zanalašč nism hotla nč delat, ko jih jebe. Tale tanov je kr faca. Tko da sm jih tud tanove povabla že en večer na pir, da smo spil pol platoja, sicer sta pršla sam 2, pa kelnar, ampak smo se mel kr fletn. Kelnar je še kitaro prnesu, k je na barki, pa k jo do zdej ni znov noben špilat, jo pa tanov bosun zna, tko da je mau špilu, pa peu zraven, sem se počutla prov k na kulturn žurk, sej ne morm verjet. Uglavem me tip od takrat naprej kr mal priviligira, pa mi daje take posebne zadolžitve, pa prov ornk prjazn je. S tatretmu filipam, k dela z Androtam se od začetka nisva najbl ujela, ampak je pol vidu, da štemam tisto rjo dol k tavelk, pa me je že clo pohvalu, pa neki smo se tud že zajebaval, tko da se zdej tud kr uredu zastopva.

Kukrkol iz Brazila smo štartal dopoldne, tko da k smo se še odvezal, sm jest še mal počakala, da sm par slik nardila predn smo pršl ven iz reke, pol sm šla pa za par ur dol ležt, popoldne pa že v štivo. Smo jih kr hitr opral, čeprov smo jih mogl 2x prat, pa vmes še s kemikalijam špricat, k se je ta svinjarija od žvepla tko prjela na stene, da ne gre dol, ampak smo bli vse skupi fertik v dobrmu tednu. Pol smo pa že veselo začel tolč rjo in ta material kar ga je ostal in se je na rjo prjel ko svinja, tko da se ga ne da niti spraskat dol, ampak ga je treba prov potolčt dol. Res prava svinjarija.

Do Argentine smo rabl sam dobr dan, ampak nismo šli v port, ampak smo vrgl sidro 22 milj od obale, tko da tud signala nimamo. No tle bomo pa ostal še do 31.1. pol gremo pa spet po eni reki do Rosaria po oves in žito pa ko bomo to nakrcal še mal višje po reki do San Lorenza kjer bomo dobl koruzo, ki je najmanj do 1.2. ni na razpolago, tko da se bomo prvezal najbrž šele 2.2. Ampak za spremembo saj tedva mesta oziroma priveza nista vukojebine, ampak je baje center v peš distanci od priveza, bomo vidl, če je to tud res.

Smo dal pa mi 3je tud že prošno za menjavo, tko da po tihem že upamo, da gremo domov iz tle. Pa glede na to da barbo SPET »boli« roka, pa da je tud on zaprosu, pa so rekl, da namest njega pride Plohl in to že za gvišno, mamo tud mi kr neki upanja, da gremo iz tle dam. Sploh je pa ista pašta, da če že za enga plačajo avto do letališča, je vseen če so v njem 4je, ane?! Kukrkol za enkrat od nobenga še nobene besede, razen, da za Kolumbijo niso planiral menjave, tko da če ne gremo iz tle dam, tud vprašanje kdaj bomo šli. Ampak iz firme sami od sebe ne bojo javl nič, če jih ne gnjaviš, tko da je dans sekondo že reku barbi, da nej jih mal pobara kva se dogaja z našo menjavo. On pa itak sam gladko: pa šta ču ja? Ja šta češ ti, pička ti smotana lena, pošl mejl ane! Nemu se jebe, on gre dam! Za vse ostale pa, ko do zdej, pomagi si sam in bog ti bo pomagu.

Uglavnem mam še eno flašo brazilskega belega, k ga šparam za takrat k se pozdravm, ker sem namreč že cel tedn prehlajena, ko prasica, in ga ne morem spit, oziroma mi tud paše ne, tko da bo mrbit pršov prov za sign off party, pa še liter rdečega brazilskega mi je dal štromar, ne vem zakva sicer, kr tko mrbit, k sm mu pr potaplačih zrihtala liter bacardija 10 dolarjev cnej, tko da bo še za kelnarja, da ga nam sama poganala. Če pa ne grem dam, bo pa tud pršov prov, da utopim žalost za par ur :).

No pa ker v štivi nimam kej za razmišlat, k štemam, sem spesnla tud eno pesmco, tle pride pa na plan moj bolan pesniški »talent«:


ODA DINKI

K sm te dam prnesla, si bla lepa, mehka in okrogla
Pa kosmata, ko da bi bla mal hrvata.
Pol sm te na skret navadla,
ampak usna jest te pa še do dans nism odvadla.
Skupi sva šle sem pa tja:
Na počitnce v Britof pa vse do Tmina.
Pol sm te pa zapustila, pa za eno leto
na barko skočila.
Pogrešam te zelo,
ti moje kosmato, debelo, dolgouho zlato!
Še mal pa bom spet doma,
Pol te bom pa spet k seb stisnala :).


P.s.: mislem da je zadn cajt da grem dam :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ni komentarjev:

Objavite komentar