ponedeljek, 28. januar 2013

AI SE EU TE PEGO (NOOOSA!) ali 10 MESCOV NA BARKI, ŠE 2-3 :) – SANTOS, BRAZIL 17.-21.12


Barba in čif sta določila, da ko bomo vrgl sidro bomo imel dvojne straže. Pomen, da posadka ne bo delala na palubi čez dan, ampak bomo imel gvardije, k v portu, s tem da se nam ni treba javlat na pol ure na most kukr smo se mogl v Jedi pr Mlačiču, ampak da mormo lovit ribe. Ja valda? Ampak res, obvezna oprema: laks in trnki. No, ker to pomen še večje počitnce se sevede noben ni prtožval.
Sidro smo vrgl zjutri v moji gvardiji, tko da sm mela prilko še to gledat (sem že prej,  ampak ker morm tud to znat, še enkrat več ne škodje). Po gvardiji pa še fruštk (spet jajca, ker druzga tko ni) in spat. Popoldne pa veselo na delo. Ujela nism nič, ampak sm si pa tko prštimala, k da bi bla za Savo: stol, palca, križanke, čiki in namišleno hladno pivo. Tko sm sedela in z ženo in možem po tel govorila cel popoldne. Itak se mi je pa kr smejal, k če je pa tole trplene nej pa kr traja. Sonca sicer ni blo nič, ampak luštno toplo - 27° C.

Nasledn dan pa že kuj zjutri akcija. Do 6ih sm ujela že 3 ribe (sicer ena srednja žalost vse skup, ampak za silo bo), vidla enih 20 delfinčkov k so mau mem prplaval in bla priča čudovitemu sončnemu vzhodu. Mislem ni lepšga k da se dan že tkole fajn začne. Popoldne je bla ribičija bl slaba, sam 2 ribe, dva filipa k sta tm zraven mene lovila sta se mi pa sam smejala, k sta jih na 5 min ven vlekla. Matr jima!

In že je bil tuki tretji dan sidranja, do zdej zame najbolj razburljiv (u bistvu dolgočasen ko svinja, ampak fajn). Zjutri sm ujela enih 10 kalamarov in vidla eno đelvo :) k je mem plavala, spekla kukr kruhke za fruštk – jajc mamo vsi že poln kurac in šla spat. Zvečer itak ne morm neki ful spat, zato vse nadoknadm dopoldne. K bom enkrat doma, pa ne vem kuko bom to spala 8 ur v kosu k to je tle luksuz (sicer pa 5 ponoč, pa 4 zjutri je pa tud 9 skup :)). Aja razburljiv dan, se je začel k je čif povedu, da so zadne novice, k nej bi jih popoldne potrdil, da nas bo v najem uzel en čarterer iz Norveške za nasledne 4-5 mescov in da nej bi bla nasledna destinacija Argentina kjer nej bi krcal žito al neki podobnga za Kolumbijo, do kamor nej bi šli skoz Magellanovo ožino, skoz ktero nista šla niti čif in ne barba, k ma več kot 50 let plovbe. No in ker so to popoldne res potrdil, sem si dovolila bit tud srečna. Srečna, zakva se boste prašal. To je še ena od stvari k sm jih ceu živlenje prebirala. Taglavni pomorci, k so odkrival svet so se spopadal z Magellanovo ožino, ker so tam tolk močni nasprotni tokovi in vetrovi, da se barka po par dni tud z mesta ni premaknila, če ni blo tapravga vetra. Če pa so šli okrog rta Horn so jih pa čakale nevihte in ledene gore iz Antarktike. Tko, da je Magellanova ožina še ena od stvari, k mi dvignejo kocine, k pomislem nano, sej je omenjena v vsaki drugi knjigi od pomorcev. WAW! Sm misnla, da mi bo po enmu cajtu na barki že prov ravno za vse nove kraje, ampak sm se zmotila, k me vsakič znova kej presenet. Edin problem se je zdej pojavu, k ne gremo za Evropo nazaj pa mrbit še nam šla lahk tolk hitr dam, sploh če nas iz pacifiške strani pošlejo kam za Kitajsk/Indonezijo pa nas do tam čaka 30 dni plovbe. No lahka bom šla pa dam tud že prej. Bomo vidl kolk časa bomo sploh rabl do tja. Ker tule na sidru bomo še najmanj do 29.12, če ne še dalj. Če bi nam pa ratal res 29. It v port so pa rekl, da 31.12. od 20h zvečer naprej ne delajo pa vse do 1.1. do 20h in sm rekla, da takoj po gvardiji, k jo mam še vedno od 4-8h spizdim v mest, pa da se zmenm še z barbo in čifom, da mi data jutranjo gvardijo frej, da se mi nau nikamor mudil in da si prvoščm tapravo praznovanje novega leta! Vprašanje je sam, če bomo šli not takrat, ampak če rata, bo vrhunsk.

Kukrkol za zakluček včerajšnega dneva sta mi pa še dva filipa napelala vrveno lestev do morja, tko da sem se šla še na hitrco namočt. Prvič v 10ih mescih sm pršla do morja, si morte mislt. Kukrkol, dans bomo mogoče ponovil, s tem, da se mi bo mrbit še kdo prdružu, če jih nau preveč strah namišlenih morskih psov!


No dans smo pa že 21. In to pomen, da je zimski solsticij in ker smo na 24°S pomen, da bomo mel sonce skor v zenitu, sej je povratnik na 23,5°S. Tko, da tuki je glih vrhunc poletja in me je učer tud že fajn užgau sonce, k sm se pekla. Marija, barvo bom mela za novga leta, ne morem verjet!

No zjutri sm ujela 3 lignje pol mi je pa tatret v usta špricnu (na srečo vodo in ne tinte) in so se mi še bl zamerl svinje, tko da jih dans ne lovim več. Mrbit pa kšna riba popoldne pade.


Ni komentarjev:

Objavite komentar