torek, 19. junij 2012

AMERIKA, ŠMERIKA 3.-6.6.2012

Tist dan odhoda v port so nam kr prestavlal tko, da smo štartal not šele 4.6. ob polnoči. Nč ni blo z gledanjem letalonosilk, so mel pa en dan prej v bližini nas Blue Angels miting, tko da sm skoz v nebo gledala, kar je pa tud super. K smo se prvezal je bla ura glih 3 tko, da sm u mir pojedla fruštk, poklicala našga – saj za neki je dobra taka časovna razlika – in šla ob 4ih na šiht. Nalagal smo kolm, k so ga na srečo močil, tko da nismo bli čist črni. So ga pa nalagal s tekočmu takom, k ma pretovorno kapaciteto 3.000 t na uro (nalagal smo neki več k 51.000 ton), tko da je blo vsega skup konc v 24ih urah. No od tega sm jih 16 oddelala, ker smo mel vmes fire drill (pršli coast guard, no 2 človeka) in dobl provišto hrane, rezervnih delov, pisarniških pripomočkov, vode, barve… Coast guard nam na srečo niso povzročal sranja tko, da smo bli hitr rešeni. So nam pa rekl, ker nam že od Egipta ne dela VDR (voyage data recorder – črna skrinca), da ne mormo zapustit Amerike, dokler je ne zrihtamo. Tko, da je pršu en možakar in ga popravlu 3 ure nakar je ugotovu, da je fuč ena kapsula v hard driveu in ga ne more popravt. Tko, da smo mislil, da bomo na sidru kšn dan, ampak so iz firme poslal coast guardu paprirje, da mislemo to popravt na Finskem, tko da so nas spustil naprej.
No zjutri bi blo sicer možno, da grem dol, če bi kuj po gvardij spizdla, ampak k sm prašala enga, če ma št od taksija je reku, da taksiji v port ne sejo, da pa majo uradnga prevoznika, k te pride prov do barke iskat, in da ma cel avtobus v kterga sprav 86 ljudi, ampak da stane 160$. No če bi nas šlo 8-10 dol, bi blok ul, ampak nas ma sam 6 vizo, pa še vsi niso kadeti, tko k jest pa nimajo cajta it dol. Ne vem kva se grejo, kot da so na potniškem terminalu ne na tovornem, na potniških maš 100-1150 lanov posadke, pa jih že najdeš 86 al pa še rajš kšnga več. Na tovornih nas pa dela 20-30 pa če bi šli vsi skup dol neb blo glih pocen. To pa so butli. No zadno šanso sm mela, da bi šla z barbo v mestr, k je on odhaju, pa bi mi taksi vzel 60$, da bi me nazaj prpelu. To bi blo še kul, k bi itak pol filipov hotl met kej iz obale, pa bi od njih pobrala keš za taksi, ampak se je zakompliciral s tanovmu barbo, k so mu rekl, da barka šele 6.6. pride v port in je šel iz hotela na kosilo in v šoping in ga noben ni najdu do 13h, k je pršu nazaj. Tastar barba bi mogu pa že ob 11h it k je biu naročen pr dohtarju in je mel ob 17h že avijon prot domu. No preden sta barbe naredla handover – predajo dolžnosti -  je bla že tolk ura, da so mu prestavl let na drug dan, jest pa tud nism več mela cajta, da bi šla lahk v mest. Ameriške sanje so sranje.

Kukrkol, svojo in še eno gvardijo sm oddelala, pol sm šla pa še pozdravt barbo, da nau mislu, da sm čist brez manir (čeprov, k si 3 mesce s samimi desci, k so itak svinje, jih kr mal pozabš). Barba je zgledu čist kul, ni bil nč aroganten – kukr v Indij – k sm ga prvič vidla. Reku je sam, da mu ni všeč, da mava že gvardije s sekondotam in s tercotam in naja je prestavu v čifovo. Tko, da jest zaenkrat delam od 4-8h zjutri na mostu, pa od 8-12h na palubi. Tko, da delovn dan se zame hitr konča. Andro ma pa popoldansko gvardijo s čifom, tko da bova zjutri skup na palubi, pa po južn va mela tud cajt hengat skup. Ampak ma tip zegn, matrmu, jest sm mogla 2 mesca s sekondotam delat, on pa en tedn, baraba, sm mu fovš, po drug stran mu pa prvoščm, da ni zgubu tolk živcev z njemu k jest. Čif je biu pa tud čist presenečen k je Andro uletu v njegovo gvardijo, k mu noben ni nč povedu, ampak se bo pomoje kmal navadu, sploh k ga mam jest miljon stvari za prašat, pa da me vse nauči, bo tud še trajal..

No odhod iz Amerike je biu (kot ponavad) prestavljen iz polnoči na 5.30 zjutri, tko da sm spala skor 6 ur (zbudl so nas pred 4, da smo še zaprl pa zavaroval štive). Sm bla pa itak vesela, da so nam ga prestavl, ker je blo že dost pozn, da se je naredu dan, pa se je dal vidt še kej okol sebe, za fotkat je jutranja svetloba itak najbolša. Sm se čist zalubla k sm vidla kr 3 letalonosilke. Oooo marija, kuko pa to dobr zgleda! Pa še številke sta mele 2 vrhunske: 69 :), pa 77 (aja po številki jo spoznaš, da poj še ime pogledaš). No edin tole majo pa amerikanci res prštiman (da ne pozabm: tm k smo bli prvezani si mogu, če si hotu po pomolu hodt met oblečen rešiln jopič, čelado in zaščitna očala (kuko nej grem v mest v šoping z vso to kramo, sej jo nimam km dat, pa še vsi bi se mi smejal, k bi po mestu s čelado hodila :S)).

Po portu sm šla spat, ampak me je čez pol ure zbudu terco, da prhaja konvoj vojaških ladij, k grejo v Norfolk na vojaško parado. Ja itak, da sm mogla it na most, pa slikat k zmešana, k tega pa tud ne dožviš vsak dan. Niso ble pa sam ameriške ladje ampak je bla vmes tud nemška, brazilska, pa še kšna..

Kukrkol pol sm mal še nadaljevanko gledala, k končn zaspim, pa me vrže iz postle bosun ob pol 1h, da morm na šiht, kva hudiča, kašn šiht, sm bla itak živčna k pes, k ni noben povedu, da nimamo frej dneva, ampak da popoldne delamo. Sm bla prstjena k driska, ampak kva mi je pa preostal druzga k da sm šla delat.. No saj dan je hit minil, čeprov sm bla nenaspana za popizdit, zjutri pa ob 4h delat..

Aja, da še komentiram na vaše komentarje na fbju:
Andrejka: a bo zdej kej bolš, je mal dalši, prej se ni nč kej dost dogajal, pa tud cajta ni blo neki ful. Skoz mi spreminjajo urnik, pa vsakič rabm par dni, da se ulaufam..
Anka: sm vedla, da boš pogruntala :), a pol mi je ratal? :)
Jasnička: :), me veseli, da ti je bla ušeč, ta posebna modra
Sundek: pršov je nov odmerk :), upam, da ga nis za rd tud kej preveč dozirov :)
Suzka: če bi si mrbit med prlublene shranla, boš naslednič laži najdla :)

Bodte v cvetju in ne preveč uživat na morju, k sm zihr, da greste vsi mal na dopust v kratkem! Pište pa kšno kartico na splošno plovbo, al pa k men dam, lahk pa tud kej na mail: