nedelja, 12. februar 2012

Cas za odhod + zacetni slovar ladijskega jezika

Okej, kot verjetn ze vsi veste se priblizuje cas mojga odhoda, ki naj bi se zgodil torek, sredo ali cetrtek, verjetno jutri izvem detajle. Na indijski ambasadi so mi ze naredl vizo, ki jo grem jutr iskat, pa upam da bo tokrat mn psihicev tm kot takrat ko sm jo sla narocit.. Zdj mi je jasn, da za dol mors skor bit mal ubrisan, k drugac se prevec obremenjujes z vsem (prvi resnicni vtisi o svinjariji, dotikih in podobno sledijo proti koncu tedna / ko pridem do neta / ko se ustalim..).

Za zacetek vam ponujam kratko razlago ladijskih izrazov, ker vem da jih drugace v naslednjih zapisih ne boste stekal, men bojo pa ze tako domaci, da jih sploh ne bom opazila. Ta seznam je seveda samo za začetek, sej tud jest se marsikaj ne stekam oziroma ne vem..

Rangi castnikov si sledijo takole:

Kapitan=barba
1.častnik=primo=chief
2.častnik=secondo
3.častnik=terco

Bosun=vodja posadke,dodaten opis z njegovimi nalogami sledi
Noštromo=vodja krova (ce je res?)
gvardija="straza", čas ki ga prebijes na sihtu, pa je to lahko na palubi ko si v portu, al pa na mostu navigas..
Navigacija->navigiras->navigas, port->pristanisce

Capo=vodja stroja

kadet (jest)=deklica za vse, natančen opis mojih nalog sledi v naslednjih objavah, ko bom pizdila nad s.p. (s.p=splosna plovba).

Barža=plavajoč "splav", brez lastnega pogona, do barke jo privlecejo vlacilci, in iz nje z ladijskimi pretovornimi napravami razlozijo razsut tovor: obicajno premog. (glej sliko) Ja tisto rumeno majhno so bagerji.




Vozel=navticna milja=1852 metrov= hitrost na uro 1,852 km/h

Aja pa ladji se rece Nova gorica, ki jo lahko spremljate tuki: www.marinetraffic.com/ais, najdete jo pa ko se logirate tako, da vpisete IMO številko, ki je: 9508706
Drugace pa še lazje in veckrat apdejtano na teletekstu stran 182-kje so nase ladje.
Za potrebe komunikacije sem ustanovila tudi telefonsko stevilko (tudi moja stara se velja) pri simobilu, ki mi v tujini omogoca prejemanje klicev za samo 0.90evra za 20 min, vi pa klicete po tarifi ki velja v sloveniji, in nimate nobenih dodatnih stroskov: sprejemam smse in klice :) 040869262

Najdete me tudi na skype: shpewa

Zaenkrat je to to, zazelite mi veliko nabranih milj na Miles&more, dobrega kuharja in mirno morje:)

3 komentarji:

  1. dabogda najdla skrit prostor v svoji kabini povn alkohola;D MIRNO MORJE in čim manj psihičev;)

    OdgovoriIzbriši
  2. to bi pa biu vesele, pa kr neki cajt bi trajov :)
    hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. oooo bejba on board
    sm slisala kje si, ja hudooooo
    se kej tipkava
    ajd pa cuvaj se

    OdgovoriIzbriši